معرفی اپ – Crossout؛ ماشین جنگی به سبک مد مکس

استودیوی Gaijin Distribution یکبار دیگر ثابت شد. درست در سال ۲۰۱۷ بود که سازندگان این استودیو به سراغ بازی Crossout رفتند. صحبت از عنوانی است که به لطف تبلیغات خوبش؛ توانست به موفقیت نسبی دست پیدا کند. البته استودیوی سازنده این بازی یعنی؛ Gaijin Distribution پیش‌تر در سال ۲۰۱۳ با ساخت بازی War Thunder توانست بود که طرفداران زیادی پیدا کند و با کارنامه‌ای دلگرم‌کننده‌ راهی ساخت بازی Crossout شده بود.

استودیوی Gaijin Distribution نسخه موبایلی این بازی را تحت عنوان Crossout Mobile راهی مارکت‌های رسمی کرد. تجربه چنین سطح گرافیکی و از طرفی المان‌هایی دوست داشتنی؛ چیزی بود که Crossout به ارمغان می‌آورد. این بازی از همان ابتدای کار ثابت کرد که عنوانی دست و پا بسته نیست! جدیدترین دست‌پخت استودیوی Gaijin Distribution نه‌تنها روی پلتفرم موبایل؛ بلکه روی دیگر پلتفرم‌ها نیز عملکردی فوق‌العاده داشت و کاربران عاشق تجربه این بازی دوست داشتنی بودند.

منتهی سوالی که احتمالا تاکنون برایتان پیش آمده، این است که در دنیای Crossout؛ شما دقیقا قرار است که با چه چیزی رو به رو شوید؟ خیلی خب؛ جواب این سوال ساده است! آیا تابحال فیلم سینمایی مدمکس با هنرنمایی تام هاردی را تماشا کرده‌اید؟ اگر نه، باید بگویم که بازی موبایلی Crossout می‌تواند دنباله‌ای معنوی برای این شاهکار سینمایی باشد. شما باید یک بازی تماما اکشن رو به رو هستید. عنوانی که پایش را از گلیمش درازتر کرده و حس و حالی MMO را نیز به دنیای گیم‌پلی‌اش باز کرده است.

داستان و اتفاقات بازی در دنیای مشابه مدمکس جریان دارند. زمین بعد از جنگ‌های اتمی؛ دیگر مکان مناسبی برای زندگی و حیات نبود. کمبود منابع غذایی و از طرفی شرایط سخت زندگی؛ انسان‌ها را به جان یکدیگر انداخته. با ساخت کلونی‌ها و قبیله‌ای شدن تمدن‌ها، گروه‌های مختلف برای به دست آوردن غذا و آب آشامیدنی مجبور به نبرد با یکدیگر شدند. اما اکنون همه‌چیز تغییر کرده است و این‌بار اسلحه‌های اتمی و سلاح‌ها گرم؛ جایشان را به ماشین‌های چند صد تنی آهنی و مرگبار داده‌اند.
 
برای اجرای بازی موبایلی Crossout شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید
 
تمام گیم‌پلی بازی در ساخت و ارتقای ماشین‌های جنگ خلاصه شده است. طبیعتا برای زنده ماندن در دنیای پساآخرالزمانی بازی؛ شما به چیزی بیش از سلاح نیاز دارید. Crossout یک بازی آنلاین تعاملی است. برای زنده ماندن در دنیای بازی شما نه‌تنها باید استراتژی داشته باشید؛ بلکه باید با دیگر بازیکنان همکاری کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. مسابقات بازی در تیم‌های ۶ نفره جریان دارد. جایی‌که عموما باید با کار تیمی یکسری از کوئست‌های خاص را انجام دهید. ناگفته نماند که Crossout در طراحی گیم‌مودهایش؛ از عناوین بزرگی مانند کال آف دیوتی و کانتر استرایک نیز الهام گرفته.

گیم‌پلی بازی تمرکز را صرف مبارزه با ماشین‌های جنگی کرده. بطوری که عمده‌ترین المان بازی مربوط به شخصی‌سازی ماشین‌ها و المان‌های مربوط به آن است. تنوع مختلفی از خودروهای عجیب و غریب در بازی حضور دارند. جایی‌که باید با استفاده از اسلحه‌های چند صد تنی؛ یک خودروی پیکاپ ساده را تبدیل به تانکی زرهی کنید. بازیکنان می‌توانند با انجام کوئست‌ها و برنده شدن در مسابقات بازی؛ ابزار و منابع مورد نیازیشان را برای ارتقای ماشین‌هایشان به دست آورند.

Crossout نهایت تلاشش را برای واقعی بودن به کار گرفته. علی‌رغم این‌که فلسفه و کانسپت بازی علمی – تخیلی و آینده‌نگرانه است، شما باید در دنیای بازی تلاش کنید که در روند ارتقای ماشین‌ها به مکانیک‌هایی چون جاذبه و قوانین فیزیک پایند باشید. برای مثال طبیعتا یک ماشین ۱۰ تنی با مهماتی کمتر؛ بهتر از یک ماشین ۳۰ تنی است. نباید تنها به قوی‌ کردن ماشینتان فکر کنید؛ بلکه در زمین نبرد بازی، این چابکی است که حرف اول را می‌زند.
 
خوشبختانه گرافیک بازی چندان بد نیست. اگرچه شما با نسخه موبایلی بازی Crossout هستید، اما این موضوع ابدا به معنای بد بودن گرافیک و جلوه‌های بصری بازی نیست. همه‌چیز ساده است و گرافیک بازی شکل و اتمسفری مینمیال دارد. گرافیک Crossout نه‌تنها برای سال ۲۰۱۷؛ برای حتی برای امروز نیز جذاب است و این امر را باید مدیون طراحی خوب محیط بازی و نورپردازی آن بود. موسیقی‌متن و المان‌های صوتی نقش بسزایی در هیجان و اکشن‌تر شدن بازی داشته‌اند. بطوری که صداگذاری‌ها و اتمسفر بازی واقعا جذاب است و می‌تواند حسی ایده‌آل را به مخاطب انتقال دهد.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱.۱ گیگابایت
 
لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *