معرفی اپ – Decor Match؛ مثل یک حرفه‌ای دیزاین کنید

Decor Match نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی ZenLife Games Ltd منتشر شده است. Decor Match اساساً یک بازی پازلی جورچین جذاب و شگفت انگیز در سبک طراحی خانه رویایی است. در این بازی یونیک و منحصر به فرد، شما می توانید به یک دیزاینر حرفه ای تبدیل شوید و پازل های جورچین را حل کنید. Decor Match دارای طیف گسترده ای از اقلام دکوراتیو است که شما را قادر می سازد تا بتوانید خانه های مختلف را به زیبایی هرچه تمام تر طراحی کنید. بازی دارای مرحله های یونیک و چالش برانگیزی است که صدها پازل جورچین سرگرم کننده را برای شما به ارمغان خواهند آورد. بنابراین، باید بپرسیم که آیا شما هم از آن دسته از گیمرهایی هستید که عاشق طراحی خانه های رویایی و حل کردن پازل ها هستند؟ اگر چنین است، Decor Match می تواند یک بازی بسیار فوق العاده برای سلیقه شما باشد! در این بازی، شما میتوانید مهارت های طراحی خانه رویایی خودتان را به نمایش بگذارید و انواع و اقسام خانه های رویایی و اتاق ها را با سبک ها و استایل های مختلف فانتزی، کلاسیک، و مدرن طراحی کنید و همزمان مهارت های فکری و حل کردن پازل های جورچین خودتان را هم تست کنید!

Decor Match دقیقاً همان چیزی است که از بازی های با این سبک و سیاق انتظارش را دارید. شما باید با حل کردن پازل ها در هر مرحله دکوراسیون خانه ها را تغییر دهید تا بتوانید وظایف خودتان را تکمیل کرده و جواز حضور در مرحله های بعدی بازی را به دست بیاورید. بازی از لحاظ تنوع در اقلام دکوراتیو بسیار عالی است و شما به یک مجموعه بزرگ از مبلمان،‌ لوستر، کفپوش، کاغذ دیواری، درب و پنجره، تخت اتاق خواب، فرش و موکت، میز و صندلی، و… دسترسی خواهید داشت و می توانید با انتخاب اقلامی که دوست دارید، مجموعه ای از سبک های دکوراسیون را برای خانه ها ایجاد کنید. البته، در مراحل ابتدایی همه اقلام دکوراتیو برای شما آنلاک نیستند، اما رفته رفته که در مراحل بازی پیشروی می کنید می توانید اقلام دکوراتیو بیشتری را هم آنلاک کنید. فضا هایی که در این بازی می توانید تغییر دکوراسیون را در آنها اعمال کنید هم بسیار متنوع هستند و شامل اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه، باغچه، و… می شوند. علاوه بر یک گیم پلی عالی، این بازی دارای یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و صداگذاری های دلپذیر هم می باشد که می توانند تجربه شما از این بازی را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل کنند. 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۸۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *