معرفی اپ – DOKDO؛ تجربه‌ای از دزددریایی شدن

پاورتل/ بازی DOKDO دقیقا روی ایده‌ای دست می‌گذارد که انحصاری سال پیش مایکروسافت یعنی Sea of Thieves به سراغ آن رفت و طرفداران زیادی هم پیدا کرد. اما این بار تلفن‌های هوشمند و نمایشگرهای نسبتا کوچک آن است که میزبان ماجراجویی‌های شما به عنوان دزد دریایی می‌شود.

داکدو با وجود اینکه دارای قابلیت‌های نسبتا زیادی است و دنیای بزرگی هم دارد اما با پایه‌ریزی یک رابط کاربری مناسب و گیم‌پلی ساده هیچ وقت شما را گیج نمی‌کند. در واقع شما نقش ملوان یک کشتی دزدهای دریایی را ایفا می‌کنید که می‌توانید در جهان وسیع بازی ماهی‌گیری کنید، با کشتی‌های دشمن به جنگ بروید یا بندرهای دیگر را تصرف کنید. خوشبختانه

فعالیت‌هایی مثل ماهی‌گیری و نبردهای دریایی بازی به صورت خودکار انجام می‌شود. برای ماهی‌گیری تنها کافیست به مناطقی که این موجودات دریایی بیشتر هستند بروید و منتظر بمانید تا خود خدمه کشتی کارشان را انجام دهند. در مواجه با کشتی‌های دشمن نیز کشتی شما به صورت خودکار شلیک می‌کند و تنها بهتر است با حرکت دادن کشتی سعی کنید از آتش توپ‌های دشمن مصون بمانید.

خود کشتی را نیز می‌توانید با یک انگشت و به دو شکل حرکت دهید: روی منطقه‌ مورد نظر در دریا دو بار ضربه بزنید تا کشتی به آن‌جا برود یا با کشیدن انگشت به روی صفحه و نگه داشتن آن جهت حرکت و سرعت را خودتان مشخص کنید. کشتی شما در ابتدا سرعت و مقاومت پایینی دارد اما با ماهی‌گیری و کسب دیگر منابع بازی از جمله چوب و سنگ می‌توانید تمامی بخش‌ها و عملکرد کشتی خود را بهبود دهید.

این آپگرید‌ها در بندرها انجام می‌شوند و از آنجایی که هر کدام قیمت‌گذاری مخصوص به خود را دارند، به خوبی تشویق می‌شوید تا برای تصرف بندرهای دشمن ریسک کنید تا هم منابع بیشتری به دست آورده و احتمالا با قیمت‌های کمتری مواجه شوید.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۳۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *