معرفی اپ – Evil Nun 2؛ از شر راهبه شیطانی خلاص شوید

پاورتل/ Evil Nun 2 – راهبه شیطانی ۲ (خواهر روحانی خبیث ۲) دومین بازی از سری بازی های Evil Nun استودیوی Keplerians Horror Games است که روی ساخت و انتشار بازی های ماجرایی و آرکید با مضمون و تم های ترسناک فعالیت دارد.

اگر نسخه اول Evil Nun را تجربه کرده باشید حتماً با شخصیت ترسناک و هیولای اصلی بازی که یک راهبه شیطانی و وحشتناک است رو به رو شده اید. این شخصیت درواقع یک شخصیت اقتباس شده از شخصیت منفی فیلم سینمایی The Nun است. ظاهر ترسناک، قدرت زیاد و خشونت بالای این شخصیت از جمله خصوصیت های او بود که در قسمت اول این مجموعه از بازی ها با آن رو به رو بودیم. اما در نسخه دوم یعنی Evil Nun 2 شرایط کمی فرق دارد…!

در بازی Evil Nun 2 این بار توسعه دهندگان تصمیم گرفتد تا با تغییر رویکرد، یک بازی متفاوت بسازند. خط داستانی بازی درواقع به گذشته شخصیت ترسناک بازی که Madeline نام دارد مربوط است. در قسمت اول، شما با همین شخصیت اما زمانی که کاملاً به تسخیر شیطان درآمده بود رو به رو می شدید اما در قسمت دوم، شما به گذشته رفته و بُعد دیگری از این شخصیت را خواهید دید. شما به زمانی خواهید رفت که Madeline هنوز مثل یک خواهر روحانی معمولی است و ظاهر او نه تنها ترسناک نیست، بلکه شاید معصومانه نیز به نظر برسد! اما در پس این ظاهر معصوم و به ظاهر مقدس، موجودی شیطانی در حال رشد است. شما در نقش یک دانش آموز در یک مدرسه کاتولیک هستید که قربانی ذات شیطانی Madeline شده است. این هیولای انسان نما موجوداتی جهش یافته از پرندگان را در اختیار دارد که در ترساندن، پیدا کردن و شکار کردن شما به او کمک می کنند. بازی از اتاقی شروع می شود که شما در آن زندانی شده اید اما با تلاش های زیاد موفق می شوید تا دستان خود را از زنجیر جدا کنید. شما در این مدرسه بزرگ در کنار چندین هیولا و از همه آنها بدتر خود Madeline که یک راهبه شیطان صفت است گیر افتاده اید و تمام کاری که باید کنید این است که از این مخمصه ترسناک فرار کنید. برای این کار شما باید در وهله اول مدارک، آیتم های کاربردی و کلیدهای لازم برای فرار از اتاق های این مدرسه را پیدا کنید. اما کار مهم تری که شما باید انجام دهید این است که این کارها را در سکوت محض و به دور از دید راهبه و هیولاهایش انجام دهید. برای اینکه دیده نشوید باید به آرامی حرکت کنید، سر و صدا ایجاد نکنید و در صورت خطر در مکان های مختلف مثل کمدها قایم شوید. مراقب باشید چون اگر توسط یکی از این هیولاهای بدریخت یا Madeline دیده شوید، آنها با سرعت زیادی به سمت شما هجوم آورده و در صورتی که به شما نزدیک شوند می توانند شما را با یک ضرب از بین ببرند. خوشبختانه این بار در بازی Evil Nun 2 این امکان نیز وجود دارد تا شما با سلاح های خاصی که می توانید پیدا کنید، برای مدتی کوتاه دشمنان را متوقف کنید. بازی دارای ۴ درجه سختی مختلف برای بازیکنان آماتور تا حرفه ای است.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۷۰ مگابایت
 
لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *