معرفی اپ – F1 Mobile Racing؛ مسابقات فرمول یک را تجربه کنید

F1 Mobile Racing 2022 یکی از بهترین، زیباترین و خوش ساخت ترین بازی‌های اتومبیلرانی و ماشین سواری با موضوع مسابقات فرمول ۱ است که استودیوی بازی‌سازی Codemasters Software Company Ltd آن را به صورت رایگان عرضه کرده است.

بازی F1 Mobile Racing با یک گرافیک خیره کننده و ساخت کم نظیر آمده است تا تجربه بهترین بازی مسابقات فرمول ۱ را در دستگاه تان به ارمغان بیاورد. بر ماشین مسابقه ای تان سوار شوید و با کنترلرهای لمسی نسبتا خوب وارد جاده شوید و نهایت لذت را تجربه کنید. بازی F1 Mobile Racing به صورت لایسنس شده عرضه شده است و شامل ۱۰ تیم و ۲۰ راننده‌ فعال فصل اخیر مسابقات فرمول یک مانند سباستین وتل و لوییس همیلتون که از قهرمانان و نام آشنایان این ورزش به حساب می آیند، می باشد که تاثیری انکار نشدنی در جذابیت و هیجان بازی دارد! از پایین ترین سطح ممکن شروع کنید تا سطح قهرمانان و رانندگان درجه یک این ورزش پیشرفت کنید! چندین حالت مختلف در بازی گنجانده شده است که می توانید از میان انها یکی را انتخاب کنید و برای روزها به گوشی میخکوب شوید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۲۸۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *