معرفی اپ – Goo Fighter؛ از حلقه دشمن فرار کنید

Goo Fighter – جنگجوی گو یکی دیگر از عناوین تفننی و سرگرم کننده استودیوی VOODOO در سبک اکشن است که در قالب یک بازی رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای عرضه شده است. این بازی ماهیتی تفننی و ساده دارد اما روند آن به نوبه خود بسیار چالش برانگیز و سخت است. شرکت بازی سازی فرانسوی VOODOO به ساخت بازی های تفننی و آرکید زیادی معروف است و بازی جنگجوی گو نیز یکی از این بازی هاست. برخی از بازی های سرگرم کننده و محبوب این استودیو عبارتند از عناوینی همچون Woodturning، Wacky Run، Draw Climber، Fire Balls 3D، Crazy Kick و یا Good Slice.

بازی Goo Fighter یک بازی اکشن اما با ماهیتی تفننی و رکوردزنی است. شما در این بازی هدفی مشخص دارید و آن هم تلاش برای بقاء در مقابل سیل عظیمی از تهدیدات است. شاید تعریف ویژگی های اصلی بازی در حالت عادی کمی عجیب و سخت به نظر برسد چون رویکرد جالبی که در این بازی اتخاذ شده توصیف کردن آن را هم دشوار کرده است. شما در این بازی در نقش یک جنگجو هستید که در نقطه ای مشخص ایستاده است. از تمام اطراف این جنگجو موجوداتی مختلف که به یکدیگر چسبیده اند شروع به نزدیک شدن به شما می کنند. درواقع باید گفت این موجودات که دشمنان شما هستند حلقه ای به دور شما تشکیل داده و این حلقه را لحظه به لحظه تنگ تر می کنند. وقتی شما در این حلقه گیر کنید راه فراری ندارید و بازنده خواهید بود. برای اینکه تا حد توان از گیر افتادن در این حلقه جلوگیری کنید باید کاراکتر بازی را به اطراف حرکت دهید تا او به سمت دشمنان شلیک کند. شلیک ها خودکار است پس شما فقط مسئولیت حرکت دادن را بر عهده دارید. زمانی که شلیک ها تأثیر درستی روی دشمن داشته باشند، یک بخش از حلقه قطع می شود و این تنها فرصت شما برای فرار کردن از مکان فعلی از طریق این قسمت است. با فرار از حلقه اول نوبت به حلقه دوم و حلقه های بعد می رسد. احتمالاً باید گفت که هیچ راهی برای دوام آوردن در بازی Goo Fighter بیشتر از مقدار مشخصی نیست اما شاید تکنیک ها و سرعت عمل به سزا بتواند این امر را محقق کند. با کسب امتیاز از انجام مراحل شما می توانید پول به دست بیاورید تا با آن شخصیت بازی را شخصی سازی کنید و چیزهای مختلف خریداری کنید. اگر از بازی های تفننی و ساده اما چالش برانگیز و مهیج لذت می برید، بازی Goo Fighter انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۹۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *