معرفی اپ – Good Pizza, Great Pizza؛ پیتزا پزون راه بیاندازید

Good Pizza, Great Pizza بازی محبوب، جالب و سرگرم کننده با مجموعه ویژگی های دوست داشتنی از استودیوی بازیسازی TapBlaze است که به صورت رایگان منتشر شده و جدیدترین نسخه اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! در بازی Good Pizza, Great Pizza کنترل و مدیریت یک مغازه پیتزایی بر عهده شما قرار می گیرد، طیف گسترده ای از مواد اولیه در دسترستان است که قرار است با کمک آنها به کسب درآمد بپردازید! پیتزاهایی خوشمزه را بپزید و با فروش آنها به کسب درآمد بپردازید! با جمع‌آوری پول می‌توانید رفته‌رفته مغازه‌تان را رونق ببخشید و روز به روز پولدارتر شوید! بیش از ۱۰۰ مشتری مختلف در بازی حضور دارند که هر کدام یک نوع پیتزای خاص را می پسندند، فکر می کنید بتوانید با پخت پیتزاهایی خوشمزه نظرشان را جلب کنید؟! همانند داشتن یک مغازه فست فود در دنیای واقعی، مغازه شما نیز ساعات کاری مشخصی دارد، با تعیین زمان از ساعتی تا ساعت دیگر باز باشید و پس از آن استراحتی به خود بدهید! امکان ارتقا تجهیزات نیز در بازی وجود دارد، با ارتقای آنها سرعت پخت و پز را افزایش دهید و هیجان را دو چندان کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای آشپزی و مدیریت رستوران هستید بدون شک Good Pizza, Great Pizza با طراحی و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب می کند!

در بازی مدیریت فست فود Good Pizza, Great Pizza برخلاف تمام بازیهای شبیه سازی و تفننی، کسب درآمد شما تنها به اماده کردن پیتزا و فروش آنها ختم نمی شود، بلکه باید به صورت دقیق برروی دخل و خرج تان مدیریت داشته باشید تا بتوانید سود کنید! بله … یعنی مقدار سسی هم که روی پیتزا می ریزید برروی کسب درآمد شما تاثیر دارد! فرآیند ثروتمند شدن شما در بازی بسیار سخت است و اگر مدیریتی دقیق برروی کارها نداشته باشید بدون شک تا مرز ورشکستی پیش خواهید رفت. در کنار همه این کارهای سخت که شما باید در مغازه پیتزا فروشی خود انجام دهید، یک سری از مشتری ها هم با سفارش های عجیب و غریب شان شما را بیش از پیش به چالش می کشند، مثلا یک مشتری از شما می خواهد تا نصف پیتزایش فقط سس و سوسیس باشد و نصف دیگر فقط قارچ و پیاز و این خواسته ها نیز به صورت متن انگلیسی به شما گفته می شود که باید آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید تا علاوه بر رضایتمندی مشتری، روز به روز به سمت ثروتمند شدن پیش بروید. اگر از بازیهای خشونت بار خسته شده اید و دوست دارید یک بازی آرامش بخش با دنیایی فوق العاده را تجربه کنید بدون شک بازی Good Pizza, Great Pizza با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب می کند، همانطور که نظر میلیون ها کاربر از سرتاسر دنیا را به خودش جلب کرده است.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۱۹ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *