معرفی اپ – Halloween Farm؛ یک مزرعه هالووینی عجیب و غریب بسازید

Monster Farm: Happy Ghost Village & Witch Mansion یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازیهای کژوال از استودیوی بازیسازی foranj است که به صورت رایگان عرضه شده است.

با نصب Monster Farm: Happy Ghost Village & Witch Mansion می توانید یک بازی مدیریتی جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا و تم هالووین را تجربه کنید که در آن قادرید مزرعه هیولاها و موجودات ترسناک خود را مدیریت کنید! شما به عنوان یک بازیکن می توانید در مزرعه تان بذر روح، کدو تنبل هالووینی، قارچ و سیب های ترسناک بکارید و هر روز آنها را درو کنید و سپس از محصولاتتان برای ساخت کلوچه، کیک، شکلات، آب نبات و هر آن چیزی که در هالووین مرسوم است، استفاده کنید! بچه ها عاشق این چیزها هستند و حتما به مزرعه شما سر خواهند زد. علاوه بر این می توانید محصولاتتان را به مردم دهکده خودتان یا دهکده‌های مجاور بفروشید و به کسب درآمد بپردازید! با کسب درآمد و افزایش پول خود قادرید طیف گسترده‌ای از آیتم‌های ویژه را بخرید و به هرچه زیباتر شدن مزرعه اختصاصی‌تان کمک بکنید! برای انجام کارهای مربوط به مزرعه‌تان می توانید از زامبی ها، روح ها، گرگ های انسان نما، عنکبوت ها، خون‌آشام ها و ده‌ها موجود ترسناک دیگر استفاده کنید و از داشتن یک بازی مدیریت مزرعه جالب و البته خاص لذت ببرید!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: متغیر با نوع دستگاه
حجم: ۱۹۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *