معرفی اپ – Hello Neighbor؛ به خانه همسایه سرک بکشید

پاورتل/ شاید تصور بسیاری از گیمرها از یک بازی ترسناک اثری با محیط‌های تاریک و موجوداتی مخوف است. بازی Hello Neighbor با ایجاد یک محیط رنگارنگ و شاد دلهره‌ی زیادی را در دل گیمرها قرار می‌دهد. وظیفه شما در این بازی ورود مخفیانه به خانه‌ی همسایه خود و بررسی اتفاقات عجیبی است که در آن‌جا رخ می‌دهد. تا زمانی‌که وارد خانه نشدید همه‌ چیز آرام است ولی بعد از ورود به خانه، صاحب آن نیز به‌دنبال شما می‌افتد و چاره‌ای جز پنهان شدن ندارید. روبه‌رو شدن با آقای همسایه استرس شدید را ایجاد می‌کند و باید خیلی سریع از مخمصه گرفتار شده، رهایی پیدا کنید.

تم گرافیکی پویا و پر رنگ لعاب بازی شاید چیزی نباشد که از یک بازی ترسناک انتظار داشته باشیم ولی با این وجود همچنان بازی پتاسیل یک اثر ترسناک را دارد. از طرفی موسیقی و صداگذاری محیط بازی نیز به خوبی دیگر قسمت‌های آن است و زمان‌هایی که آقای همسایه پیدایش می‌شود، اضطراب شما را دو چندان می‌کند.

گیم‌پلی بازی نیز به‌صورت اول شخص است و شما باید به جمع آوری آیتم‌های مختلف، باز کردن درهای بسته و حل پاز‌های مختلفی که در مسیرتان قرار دارند، بپردازید. محیط بازی نیز گاهی تاریک می‌شود و باید با چراغ قوه‌ای که در اختیار دارید، محیط خود را روشن کنید. Hello Neighbor که از جمله‌ی بهترین بازی های ترسناک اندروید است، هرچند در ابتدا چندان مورد استقبال قرار نگرفت، اما اکنون با به‌روزرسانی‌ها به بازی خوبی تبدیل شده است.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۶.۰ و بالاتر
حجم: ۳۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *