معرفی اپ – Jewel Mash؛ دزد دریایی را در سفری رازآلود همراهی کنید

Jewel Mash – جواهرات دلربا بازی محبوب و زیبا با طراحی و ساخت عالی و قابل قبول در سبک بازی های پازل از استودیوی Twimler است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به این لحظه بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است.

در بازی Jewel Mash شما ماجراجویی رمزآلودِ دزد دریایی تان را با رفتن به یک جزیره‌ زیبا آغاز می کنید! جزیره ای که پر شده از صندوق های گنج خیره کننده! در این بازی نیز همانند دیگر بازی های پازل Match-3 می بایست ۳ عدد یا بیشتر از جواهرات را با هم مچ کنید و صدها مرحله منحصر به فرد و مختلف را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! اگر در حین پیش بردن مرحله ای گیر افتادید و کلافه شدید، power-up هایی قدرتمندی در بازی گنجانده شده تا شما را از هر موقعیت مضطرب کننده‌‎ای که در آن گیر افتاده اید، بیرون آورده و به بُرد بازی برگرداند! اگر از علاقه مندان به بازی های پازل اندروید هستید که علی رغم داشتن گرافیک اچ دی طراحی رنگارنگ و فوق العاده ای داشته باشد و بتواند روزها شما را سرگرم خودش کند بدون شک Jewel Mash از بهترین گزینه هاست و امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ نیز نشان دهنده عالی بودن این بازی نزد کاربران می باشد!

بازی Jewel Mash چهار حالت مختلف Jolly Crunch، Gold Rush، Puzzle Spin و Ticking Jewels را شامل می شود و شما می توانید به دلخواه از میان مُدهای مختلف به دلخواه انتخاب کرده و مشغول بازی شوید! اگر بخواهیم از ویژگی های دیگر بازی نیز به مواردی اشاره کنیم می توان شامل بودن بیش از ۳۰۰ مرحله، بهینه شده برای همه تبلت ها و گوشی های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک، گرافیک اچ دی، انواع دزدان دریایی برای دیدار و نبرد، امکان ادغام بازی با دیوایس های دیگر و همچنین انواع بوسترهای مختلف را نام برد! 

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۸۸ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *