معرفی اپ – Last Arrows؛ مهارت تیراندازی ناجی شما خواهد شد

پاورتل/ داستان از این قرار است که در دوران مدیوال و زمانی که شوالیه‌ها کلاه‌خودهای آهنی به سر می‌گذاشتند، ناگهان شهاب سنگی به زمین برخورد می‌کند. این شهاب سنگ مهمانان ویژه‌ای که بی‌شباهت با ونوم نیستند به همراه دارد و پس از انفجار، آنان را راهی محیط اطراف می‌کند. درمیان خرابه‌هایی که این موجودات از نزدیک‌ترین پایگاه سربازان به جا می‌گذارند، یک تیرانداز زنده می‌ماند تا برای نجات مردمان بی‌دفاع شهر شروع به از بین بردن این موجودات کند.

به عنوان یک تیرانداز می‌بایست با محدود تیرهایی که در اختیار دارید محیط اطراف را از شر موجودات ونوم شکل پاک کنید. این کار با لمس صفحه و هدف‌گیری در راستای دشمنانتان انجام می‌شود و محدودیت تیرهایی که به همراه دارید چالشی است که پیشروی در بازی را برایتان سخت می‌کند. یکی از نکات مهم درخصوص Last Arrows این است که مانند Shootout 3D با دشمنانی ساکن مواجه نیستید.
 
گرچه مراحل زیادی باید طی شوند تا دشمنانتان قصد حرکت کردن پیدا کنند، اما اگر این صبر و حوصله را داشته باشید بازی قسمت‌های خوبش را به شما نمایش می‌دهد. موجودات ونوم شکل به مرور زمان حرکت می‌کنند و اگر در بازه بیناییشان حرکتی یا اتفاقی را متوجه شوند، به سمت شما حمله می‌کنند. این تهاجم از سوی دشمنان دقیقا همان سنگی است که یخ بازی را می‌شکند و جذابیتش را دو چندان می‌کند.

فارغ از حالت کلاسیک بازی، یک بخش با نام Survival وجود دارد که می‌بایست در آن با موج‌های متعدد دشمنان مقابله کنید. همچنین برخی قابلیت‌های شخصی سازی در Last Arrows قرار داده شده تا با جوایزی که کسب می‌کنید، بتوانید آنان را خریداری کنید. به صورت کلی Last Arrows می‌تواند تجربه‌ای مفرح محسوب شود، اگر صبر و حوصله لازم را داشته باشید و تا رسیدن به آن نقطه، بازی را همراهی کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۶۹ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *