معرفی اپ – Magic Rampage؛ بازگشت جادوگر تاریکی

پاورتل/ عنوان Magic Rampage یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اکشن – پلتفرمر موبایلی است که توسط استودیوی Asantee ساخته و در دسترس کاربران موبایلی قرار گرفته. بازی بازگشتی به ریشه‌های اصلی دنیای ویدیوگیم است و طعمی قدیمی را برای شما به ارمغان می‌آورد. المان‌های پلتفرمر بازی‌، این عنوان را تبدیل به یکی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌های اکشن – پلتفرمر موبایلی کرده است که در روی کاغذ حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

بازگشت جادوگر تاریکی! اگر طرفدار داستان‌های حماسی و شاه پریان باشید، داستان این بازی نیز برای شما جذاب خواهد بود. ارباب تاریکی‌ها بازگشته است و سرتاسر سرزمین‌های شاد، حالا تبدیل به خرابه‌هایی متروکه شده است. همه‌چیز سریع پیش می‌رود! از حمله به سرزمین‌های پادشاهی بگیرید تا سربازانی که حالا تبدیل به مردگانی متحرک شده‌اند و به دنبال شما می‌آیند. از بازماندگان چه خبر؟ چه اتفاقی رخ داده است؟ ارباب تاریکی کیست؟ داستان بازی Magic Rampage به همین راحتی شما را در انبوهی از سوالات بی‌پاسخ رها می‌کند تا خودتان سر از کار این ماجراها در بیاورید و به دنبال حقیقت بروید. اما آیا به اندازه کافی شجاع هستید؟

چه انتظاری از یک بازی اکشن – پلتفرمر موبایلی دارید؟ Magic Rampage دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن می‌گردید. مکانیزم و معما‌های جذاب این بازی، گیم‌پلی آن را به شدت اعتیاد آور کرده‌اند و تجربه‌ای جذاب را برای شما به ارمغان خواهند آورد. نکته متمایز کننده Magic Rampage نسبت به دیگر بازی‌های مشابه، معما‌های آن است که این عنوان پیش از پیش جذاب‌تر کرده‌اند.

گیم‌پلی بازی اگرچه در نگاه اول ساده بنظر می‌رسد، اما تجربه این بازی چندان هم خالی از لطف نیست. بپرید و جاخالی دهید، زامبی بکشید و به دنبال پادشاه بگردید. گیم‌پلی بازی روایتی خطی دارد و شما باید با حل کردن معما‌های مختلف در بازی پیشروی کنید. به طبع همان‌طور که از یک بازی پلتفرمر انتظار می‌رود، سرعت عمل شما در مواجه با دشمنان، کلید موفقیت شما خواهد بود. تصمیمات شما در بازی بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند که نتیجه بازی شما را کاملا تغییر دهد.

طراحی مراحل بازی نیز به خوبی صورت گرفته است. بازی دست شما را در طراحی و ساخت قهرمانتان باز گذاشته است و مکانیزم‌های جذابی را برای شخصی‌سازی آن، در اختیار شما قرار می‌دهد. در ابتدای بازی از شما خواسته می‌شود با توجه سبک بازی خود از میان قهرمانان مختلف، یکی را پاورتل کنید. هر قهرمان نقاط ضعف و قدرت خاص خودش را دارد و سبک بازی آن‌ها نیز متفاوت از یکدیگر است. اگرچه این بازی، یک عنوان اکشن – پلتفرمر است، اما تعاملات شما با دیگر NPC‌های بازی می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. هرچقدر که بهتر بازی کنید، NPCهای حاضر در مراحل بازی، آیتم‌های خاص‌تری به شما هدیه خواهند داد.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۱۱۳ مگابایت
 
لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *