معرفی اپ – Merge Friends – Fix the Shop؛ دستی به سر و روی فروشگاه خود بکشید

Merge Friends – Fix the Shop نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Skunkworks منتشر شده است. استودیو بازی سازی ایندی Skunkworks به غیر از بازی Merge Friends – Fix the Shop تاکنون بازی دیگری را برای گیمرها منتشر نکرده است و تقریباً می توان گفت یک استودیو بازی سازی تازه وارد است اما به قول معروف این چیزی از ارزش های این استودیو بازی سازی کم نمی کند، چراکه تنها بازی آنها یک بازی بسیار هیجان انگیز، اعتیاد آور، و سرگرم کننده است که توانسته با بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ دانلود مورد استقبال گیمرها از سرتاسر جهان قرار بگیرد. Merge Friends – Fix the Shop یک بازی کلاسیک و تیپیکال پازلی و ادغام است. اما این بازی دارای ویژگی های یونیک و منحصر به فردی هم هست که آن را با دیگر بازی های همرده خودش متمایز می کند. یکی از این ویژگی ها طراحی هنری و فضای گرافیکی بازی است. بازی دارای یک جهان بسیار شاد و دلپذیر است و کاراکترهای دوست داشتنی در بازی وجود دارند که ملاقات با آنها تجربه شما از این بازی را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل می کند. دیگر ویژگی متمایز کننده این بازی خط داستانی جذاب و درگیر کننده آن است که در طول بازی توسط باکس های متنی برای شما بازگو می شود و سورپرایزهای فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین، اگر تمایل دارید یک بازی پازلی ادغام خوش ساخت و پرطرفدار را تجربه کنید، Merge Friends – Fix the Shop می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد!

Merge Friends – Fix the Shop دارای گیم پلی بسیار ساده است که این بازی را برای تمامی سلیقه ها و تمامی رده های سنی به یک بازی ایده آل تبدیل می کند. با هر سلیقه و هر سن و سالی که هستید، می توانید این بازی را روی دستگاهتان نصب کنید و آن را تجربه کنید و اوقات فراغتتان را با آن پر کنید. مانند اکثر بازی های این سبک، بازی ساختار مرحله ای دارد. این یعنی برای پیشروی در بازی، باید پازل ها را حل کنید و مرحله ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. همانطور که پیشتر هم به آن اشاره کردیم، پازل های بازی از نوع پازل های ادغام هستند. در این نوع پازل ها، شما باید آیتم های مشابه را با هم ادغام کنید تا بتوانید به آیتم های جدید برسید. در هر مرحله از بازی یک وظیفه خاص به عهده شما گذاشته می شود که شما باید آن را تکمیل کنید که بتوانید به مرحله بعد بروید. به طور مثال، در ابتدای بازی، وظیفه شما این است که دور و اطراف فروشگاه لوازم یدکی خودتان را تر و تمیز کنید. برای اینکار هم به ۲ دستکش کار احتیاج دارید. حال باید آنقدر آیتم هایی که در اختیار دارید را باهم اغام کنید تا به دو دستکش کار برسید. مثلاً می توانید اسفنج ها را با هم ادغام کنید تا دستکش کار به دست بیاروید. فقط باید مراقب باشید که تعداد حرکت های شما بیش از اندازه انرژی که در اختیار دارید نباشد چراکه در این صورت گیم اور می شوید و مجبور می شوید مرحله ای که در آن قرار دارید را مجدداً آغاز کنید. در مجموع، باید بگوییم Merge Friends – Fix the Shop یک بازی پازلی همه چیز تمام است و بدون شک برای طرفداران این سبک یک بازی عالی خواهد بود و ما هم قطعاً آن را به شما پیشنهاد می کنیم. 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۱۸ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *