معرفی اپ – Motor Tour: Bike racing game؛ از موتورسواری‌تان لذت ببرید

Motor Tour – تور موتورسواری بازی مهیج و بسیار خوش ساختی در سبک آرکید از نوع بازی های مسابقه ای با موضوعیت موتورسواری است که به صورت کاملاً رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای از سوی استودیوی ترکیه ای Wolves Interactive به انتشار رسیده و عرضه شده تا کاربران سراسر جهان به صورت رایگان آن را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنند.

این بازی کاملاً یک عنوان الگوبرداری شده از دیگر بازی های معروف در این سبک از جمله Overtake : Traffic Racing ، Moto Rider GO: Highway Traffic ، Highway Traffic Rider و یا Traffic Rider است. به ادعای سازنده بازی، Motor Tour نسل جدیدی از بازی های شبیه ساز رانندگی در حالت واقع گرایانه است. شما در بازی تور موتورسواری در نقش یک موتورسوار حرفه ای هستید که در جاده های گوناگون شروع به مسابقه و لایی کشیدن از بین خوردوها می کند. هدف اصلی شما در این بازی برخورد نکردن با موانع و دیگر وسایل نقلیه در حال حرکت است. اگر اشتباه کنید و موفق نشوید که از آنها عبور کنید، با سرعت زیاد به آنها برخورد کرده و به بیرون پرت می شوید و بازنده خواهید بود. قسمت اصلی بازی Motor Tour به صورت یک رقابت رکوردزنی و به نوعی بی پایان است که ملاک اصلی در آن ثبت رکوردهای بهتر از تایم و امتیازهای به دست آمده است. در طول مسیر در کنار موانع و وسایل نقلیه دیگر، آیتم های امتیازی متعددی هم در بازی وجود دارند که می توانید با جمع آوری آنها امتیازهای خود را بیشتر کنید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۲۵ مگابایت
 
لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *