معرفی اپ – Ninja’s Creed؛ وقتی نینجاها بیش از حد پیشرفته می‌شوند

پاورتل/ اگر طرفدار بازی‌های اکشن موبایلی باشید احتما Sniper 3D Assassin را تجربه کرده‌اید. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اسنایپری موبایل که تاکنون بیشتر از ۱۰۰ میلیون نفر آن را از فروشگاه پلی‌ استور دانلود کرده‌اند. درواقع Ninja’s Creed یک کپی تمام عیار از این بازی است. اما با سناریویی متفاوت و اتفاقاتی جدید. درواقع مشخص است که Sniper 3D Assassin راه را درست پاورتل کرده. درنتیجه این طبیعی است که بازی‌سازان دیگر نیز بخواهند آن را الگوی کارشان قرار دهند.

در Ninja’s Creed شما نقش یک فردی دارید که تصمیم گرفته در سال ۲۰۲۰ لباس نینجا به تن کند و با استفاده از تیر و کمان اهدافش را به خاک و خون بکشد. به همین خاطر بهتر انتظار برخورد با یک محیط قدیمی و کلاسیک را نداشته باشید. وقتی پلیس‌ها متوجه حضورتان شوند شما را با انواع و اقسام سلاح‌های گرم هدف قرار می‌دهند و شما نیز تلاش می‌کنید تا با تیر و کمانتان آن‌ها را هدشات کنید. درواقع اولین خلاقیت استودیو ۷۰۷ INTERACTIVE این بوده که بتواند نینجاها را به دنیای امروزی وارد کند.

با توجه به اینکه بازی هیچ پیش‌زمینه داستانی در اختیارمان قرار نمی‌دهد، مجبوریم با این فرضیه کنار بیاییم و از آن اطاعت کنیم. درنتیجه وارد مراحل بازی می‌شویم تا اهدافمان را بشناسیم. اهدافی که معمولا بخاطر رنگ لباس، وسایلی که همراه دارند یا کاری که انجام می‌دهند از سایر مردم حاضر در محیط متمایز می‌شوند. قسمت بعدی یک هدف‌گیری دقیق است. کافی است سر هدفتان را نشانه بگیرید و تیر خلاص را شلیک کنید. البته تاثیرگذاری یک تیر به میزان قدرت تیر و کمانتان بستگی دارد.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۵۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *