معرفی اپ – Nobodies: Murder cleaner؛ در کمال خونسردی جنازه را مخفی کنید

پاورتل/ بازی موبایلی Nobodies می‌تواند یکی از مواردی باشد که جای بحث زیاد دارد. درواقع چنین داستانی را بارها و بارها در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی دیده‌ایم. مانند شخصیت مایک در سریال برکینگ بد که بخشی از وظیفه‌اش تمیز کردن صحنه‌های قتل و منطقی جلوه‌ دادنشان بود. منطقی جلوه‌ دادن از این نظر که پلیس به صحنه جرم مظنون نشود و همه چیز را یک «اتفاق» محسوب کند. این پروسه‌ای است که Nobodies از آن به عنوان بستر خود استفاده کرده. شما یک تمیز کننده و منطقی جلوه‌دهنده صحنه‌های قتل هستید!

گروهی تروریست به نام Q-100 مشغول کار روی نوعی جدید از سلاح‌های شیمیایی است. یک سازمان سری و دولتی برای متوقف کردن آزمایش‌های این گروهک، آدم‌کش‌هایی حرفه‌ای را استخدام می‌کند. کار به درستی پیش می‌رود و آدم‌کش‌ها به خوبی از پس کشتن اهدافشان برمی‌آیند. اما صحنه جرمی باقی مانده که تمیز کردنش یک متخصص می‌خواهد و آن هم شمایید.

Nobodies یک بازی به سبک کلیک و اشاره کلاسیک است که با المان‌های پازلش تلاش می‌کند ذهن شما را به چالش بکشد. یکی از فوق‌العاده‌ترین خصوصیات بازی این است که تلاش نمی‌کند شما را محدود به انجام دادن یک کار کند. بلکه دستتان را کاملا باز می‌گذارد تا بتوانید هرکاری که دلتان خواست انجام دهید. اما انتظار بازخورد آن را هم داشته باشید. برای مثال در یکی از مراحل بازی وارد هتلی می‌شوید که قتل در آن صورت گرفته.

می‌توانید جنازه را از پنجره به پایین پرتاب کنید. بدیهی است که در این صورت پلیس به سادگی آن را پیدا می‌کند و شما می‌بازید. می‌توانید آن را در منبع آب درون سقف پنهان کنید. اما تغییر در مزه آب هتل باعث لو رفتن ماجرا می‌شود. درنتیجه شما می‌بایست پروسه‌ای را طی کنید تا بتوانید مطمئن‌ترین راه برای دفن کردن جسد مورد نظر را پیدا کنید. طوری که کسی مظنون نشود و جسد نیز تا مدت‌های مدید پیدا نشود.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۹۹ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *