معرفی اپ – OH! My Office؛ شرکت ورشکسته را از نو سامان دهید

 OH! My Office – Boss Simulation Game – دفتر کار من یک عنوان ساده و سرگرم کننده از دسته بازی های شبیه سازی در سبک بازی های مدیریتی و کلیکر می باشد که در آن بازیکنان می توانند یک شبیه سازی جالب و فانتزی از یک دفتر کار را تجربه کرده و مثل یک رئیس کارمندان و دست اندرکاران این اداره را مدیریت کنند. این بازی به وسیله استودیویی نوپا و کمتر شناخته شده به نام Twitchy Finger Ltd ساخته و به شکل رایگان عرضه شده است.

در یک تعریف ساده باید گفت که بازی OH~! My Office – Boss Simulation Game محوریتی خیلی جالب و نوین دارد. این بازی با ایده ای بسیار سرگرم کننده تولید شده اند و طراحی های فانتزی و طنزآمیز آن نیز رنگ و بوی بسیار جذاب و خاصی به آن بخشیده است. ماجرای بازی به یک شرکت و دفترکاری مربوط می شود که چندسال پیش با ورشکستگی رو به رو شد. بعد از گذشت مدتی، شما در نقش فرزند رئیس تصمیم می گیرید تا این شرکت را دوباره سرپا کنید. اما برای اینکه مثل پدرتان دوباره به ورشکستگی نخورید، باید تدابیر خاصی اتخاذ کنید! به نظر می رسد اصلی ترین دلیل ورشکستگی این شرکت عدم فعالیت صحیح و دلسوزانه کارمندانش بوده است. اما حالا اوضاع فرق کرده است. شما باید با نگرشی متفاوت این اداره را بازگشایی کرده و برای بازگرداندن آن به روزهای موفق و آینده ای روشن تمام تلاشتان را به کار بگیرید. برای این کار باید مثل یک مدیر واقعی به مدیریت این دفتر کاری بپردازید و بهره وری کارمندان را افزایش دهید!

در بازی OH~! My Office – Boss Simulation Game شما وظایف متعددی دارید. یکی از مهم ترین آن ها رسیدگی و سرک کشی به کارمندان به طور غافلگیرانه است. کارمندان شما ممکن است حین کار چرت بزنند یا با گوشی خود بازی کنند. شما باید سریعاً آن ها را متوجه حضورتان کنید و آن ها را مجاب به کار کردن کنید. این کارمندان توسط شما جریمه می شوند! برای جریمه کردن یک چکش بزرگ در اختیار دارید که با آن محکم روی میز کارمندان می کوبید و آن ها را زهره ترک می کنید! این بخش بازی بسیار بامزه و طنزآمیز می باشد و یکی از بخش های اصلی آن است. در قسمت های دیگر، شما باید به مدیریت دفتر بپردازید و با خرید آیتم های مختلف و ابزارهای کاربری این مکان را برای فعالیت های کاری حرفه ای آماده کنید و این شرکت را به یک کمپانی جهانی تبدیل کنید. در OH~! My Office – Boss Simulation Game شما همچنین می توانید شخصیت اصلی بازی را در بخش های متعدد شخصی سازی و سفارشی سازی کنید. در مجموع بیش از ۸۰ نوع کارمند از ۱۰ نوع مختلف با قابلیت ها و توانایی های متنوع در این بازی وجود دارند که می توانید با استخدام و به کارگیری آن ها روند موفقیت دفتر کاری خود را تسریع ببخشید. بازی دفتر کار من دارای ۱۵ مرحله مختلف می باشد. 

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۶۵ مگابایت
 
لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *