معرفی اپ – Rabbids Coding؛ کودکان‌تان را برنامه نویس کنید

پاورتل/ «یوبی‌سافت این بازی را برای کودکان هفت سال به بالا طراحی کرده». وقتی توضیحات Rabbids Coding را برای اولین بار می‌خواندم فکر می‌کردم با یک بازی‌ کودکانه ساده و حوصله‌سر بر مواجهم ولی خدا می‌داند که چقدر اشتباه می‌کردم. Rabbids Coding از همان ده دقیقه اول به من نشان داد که نه، بازی آنقدرها هم که فکرش را می‌کنی راحت و هلو برو تو گلو نیست!

ماجرا از این قرار است: خرگوش‌های شیطان و بازیگوش به سفینه معلق شما در فضا حمله کرده‌اند و همه چیز را به هم ریخته‌اند. حالا شما باید با صبر و حوصله، با تکیه بر منطق و استراتژی و با آزمون و خطا، ‌آن‌ها را از سفینه بیرون انداخته و به دنیای خودشان بفرستید؛ مهارت‌هایی که تقریبا می‌شود گفت تمام چیزهای مورد نیاز برای برنامه‌نویس شدن هستند.

Rabbids Coding با این هدف آموزشی و برای کودکان طراحی شده تا بتوانند اصول مقدماتی برای برنامه‌نویس شدن در آینده را یاد بگیرند. در واقع چیزی که کودکان یاد می‌گیرند خود زبان برنامه‌نویسی نیست، بلکه «منطق» برنامه‌نویسی و برنامه‌نویس شدن است و یک تمرین ذهنی برای کشف علایق و استعدادها (که بزرگترها هم می‌توانند از آن لذت ببرند.)

Rabbids Coding گیم‌پلی مرحله‌ای دارد. به این صورت که شما باید با چند حرکت محدود و مثل یک بازی شطرنج، خرگوش‌ها را از گوشه و کنار سفینه جمع کنید و به دنیای خودشان بفرستید. نکته اینجاست که این حرکت‌ها را نمی‌توانید به طور همزمان انجام بدهید، بلکه باید مثل یک برنامه‌نویس تمام حرکات خرگوش را پیش‌بینی کرده و از همان اول مرحله برای تمام حرکات در طول مسیر کُد (بالا، پایین، چپ، راست، چرخش) بنویسید.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۳۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *