معرفی اپ – Rebel Racing؛ تجربه جنون واقعی برای سرعت

استودیوی بازی‌سازی Hutch Games یکی از معدود توسعه‌دهندگان موبایلی است که صرفا روی بازی‌های ریسینگ کار می‌کند و کارنامه‌ای نسبتا دوست‌داشتنی نیز از این استودیو باقی مانده. استودیویی که تجربیات فوق‌العاده‌ای در ساخت بازی‌های ریسینگ دارد این موضوع، ما را کمی دلگرم می‌کند.

موفقیت‌های استودیوی Hutch Games در ساخت بازی‌های ریسینگ و به ویژه بازی F1 Clash باعث شد تا طرفداران بسیاری به سمت بازی‌های این استودیو کشیده شوند و این زمینه‌ای عالی بود که Hutch Games روند موفقیت‌آمیز بازی‌سازی‌اش را ادامه دهد. در این بین، Rebel Racing یکی از بهترین و جدیدترین بازی‌های این استودیو محسوب می‌شود که روی کاغذ حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. پتانسیل‌های بازی واقعا بالاست و از طرفی، نام استودیوی Hutch Games به عنوان سازنده این بازی، به مخاطبان اجازه می‌دهد که انتظارات واقعا بالایی از این بازی داشته باشند.

Rebel Racing یک بازی جذاب اتوموبیل‌رانی است که فرصتی ایده‌آل را برای تبدیل شدن به راننده‌ای حرفه‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد. شما با یک بازی ریسینگ جذاب طرف هستید که المان‌های واقع‌گرایانه‌اش مو به تنتان سیخ می‌کند و بقدری جذاب طراحی شده که عملا نمی‌توان باور کرد که ما با یک بازی ریسینگ موبایلی طرف هستیم. بدون شک باید به توسعه دهندگان بازی Rebel Racing در ساخت چنین عنوانی تبریک گفت. این بازی مرثیه‌ای برای تمام Need for Speed‌های فراموش شده است.

متاسفانه تنها ایراد بازی عدم وجود داستانی جذاب در آن است. هرچند که توسعه دهندگان بازی تلاش کرده‌اند که با پایبندی به المان‌های داستان‌سرایی، تجربه‌ای متفاوت باشند، اما نباید انتظارات چندان بالایی از بخش داستانی بازی داشته باشید. زیرا که داستان آن، صرفا بهانه‌ای برای دنبال کردن گیم‌پلی بازی است. داستان Rebel Racing حول محور راننده‌ای جوان جریان دارد که برای شرکت در مسابقات خیابانی راهی شهر دور شده. شهر که ساکنانش از حضور شما به هیچ عنوان خوشحال نیستند و شما مسیری طولانی برای تبدیل شدن به بهترین راننده این شهر پیش رو دارید.  ‌

 
برای اجرای بازی موبایلی Rebel Racing شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید
 
گیم‌پلی بازی یکی از بهترین نقاط قوت بازی Rebel Racing است و این اجازه را به شما می‌دهد که لذت رانندگی با ماشین‌های چند صد اسب بخاری را به خوبی تجربه کنید. Rebel Racing یک بازی شبیه‌ساز رانندگی نیست بلکه جنونی واقعا برای سرعت است شما می‌توانید با خیال راحت پایتان را روی پدال گاز فشار دهید و از شنیدن صدای غرش موتورهای اتوموبیل‌های بازی نهایت لذت ببرید. به هر‌حال ما با یک بازی ریسینگ موبایلی طرف هستیم و نمی‌توان بیخیال سرعت در دنیای بازی‌های ویدیویی شد.

شما کار چندان سختی در بازی پیش‌ رو ندارید. تمام کاری که باید انجام دهید، شرکت در مسابقات بازی است و باید تلاش کنید که بهترین رانندگان این دور از مسابقات را یکی پس از دیگری شکست دهید. مسابقات پلکانی، بخش کمپین و داستانی بازی و از طرفی مولتی پلیر آن؛ ارزش تجربه Rebel Racing را چندین برابر کرده. از طرفی ما با یک بازی ریسینگ موبایلی طرف هستیم و مکانیزم‌‌های کنترلر این بازی‌ها واقعا مهم هستند! خبر خوب این است که Rebel Racing مکانیزم‌های مختلفی جهت کنترل ماشین‌های بازی در اختیارتان قرار می‌دهد و دستتان را در شخصی‌سازی کنترلرهای بازی کاملا باز می‌گذارد.

ارتقا و شخصی‌سازی ماشین‌ها نیز یکی دیگر از بخش‌های جذاب این بازی محسوب می‌شوند. شما تقریبا اجازه انجام هرکاری را دارید و تونینگ صفرتاصد ظاهری و باطنی ماشین‌های بازی کاملا در دست خودتان است. ارتقای موتوری ماشین‌ها بسیار حائز اهمیت هستند. زیرا شما برای شکست رانندگان اصلی مسابقات بازی؛ نیاز به خودرویی قدرتمند دارید. خبر خوب دیگر این است که به لطف ماشین‌های لایسنس شده Rebel Racing؛ شما می‌توانید با خودروهای واقعی مسابقه دهید و بازی تنوع خوبی از ماشین‌های مختلف را در اختیارتان قرار خواهد داد. بیش از ۶ نوع کلاس مختلف و ده‌ها خودروی لایسنس شده، همگی انتظار شما را می‌کشند.
 
اجازه دهید که کارمان را ساده کنیم! گرافیک بازی شاهکاری به تمام معناست. وقتی بازی را برای اولین بار تجربه می‌کنید، اصلا نمی‌توان باور کرد که با یک بازی موبایلی طرف هستید. به جرات می‌توانم بگویم که گرافیک بازی چیزی در حد و اندازه کنسول‌های نسل هفتمی و یا حتی برخی از عناوین ریسینگ نسل هشتم است. تمامی جزئیات بازی، طراحی و مدل‌سازی ماشین‌ها؛ محیط و حتی منوی بازی؛ به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. حتی بخش موسیقی و جلوه‌های صوتی بازی نیز از این قاعده پیروی می‌کند و پکیج بازی Rebel Racing را کامل‌تر کرده‌اند.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۶.۰ و بالاتر
حجم: متغیر با نوع دستگاه

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس ( لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *