معرفی اپ – Restaurant Tycoon؛ سرمایه‌تان را تبدیل به یک رستوران کنید

Restaurant Tycoon – Idle Game – سرمایه دار رستوران اولین بازی رسمی استودیوی Gulliver’s Games کشور ترکیه است که به شکل رایگان در سبک بازی های مدیریتی و رستوران داری از دسته عناوین شبیه سازی عرضه شده است. بازی های موسوم به بازی های سرمایه داری که طی سال های اخیر بسیار محبوب شده اند این روزها بیشتر و بیشتر طرفدار پیدا می کنند. استودیوی Gulliver’s Games از این محبوبیت برای ساخت یک بازی زیبا استفاده کرده است و نام آن را سرمایه دار رستوران گذاشته است. با اینکه چندین بازی مختلف دیگر با همین مضمون و حتی اسامی نزدیک به این بازی منتشر شده اند اما باید گفت که Restaurant Tycoon – Idle Game یکی از بهترین آنهاست چرا که از بسیاری از اشتباهات بازی های مشابه درس گرفته و تکامل یافته تر شده است. شما در این بازی قرار است در نقش یک سرمایه دار یک رستوران بسازید و آن را تا جایی که می توانید معروف و بزرگ کنید. 

Restaurant Tycoon – Idle Game یک بازی سرگرم کننده و زیبا است که به شدت به علاقه‌مندان به بازی های سبک Tycoon ، Idle و مدیریتی پیشنهاد می شود. این بازی داستان یک تاجر است که تصمیم می‌گیرد تا یک رستوران راه‌اندازی کند. شما شانس این را دارید که راه‌اندازی یک رستوران را از صفر تجربه کنید. برای اینکه رستوران به جایگاه مناسبی برسد و مشتریان بیشتری داشته باشید شما باید کارهای زیادی کرده و مأموریت‌های متعدد را با موفقیت پشت سر بگذارید. برای مثال شما می‌توانید بخش‌های مختلفی به رستوران خود اضافه کنید، خط تولید محصولات غذایی ایجاد کنید و از پرسنل ها و متخصصین گوناگون بهره بگیرید. شما با کمک این متخصصین می توانید رستوران ساده و تازه تأسیس خود را به یک رستوران بین المللی و پرطرفدار در سطح جهانی تبدیل کنید. بازی از نمای بالا دنبال می‌شود تا شما دید مناسبی از محیط رستوران داشته باشید. در Restaurant Tycoon – Idle Game شما می‌توانید غذاهای مختلفی را برای مشتریان آماده سازی کنید. همچنین شما این امکان را دارید با راه اندازی بخش VIP برای مشتریان مخصوص کسب درآمدهای بیشتری داشته باشید. این بازی همچنین یک بخش لیدربورد دارد که در آن بازیکنان می‌توانند با کسب امتیازهای بیشتر در رقابت با دیگران شرکت کنند. این عنوان با ساختاری مناسب و طراحی‌هایی جالب می تواند مدت‌ها شما را سرگرم کرده و مهارت مدیریتی شما را به چالش بکشد.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۹۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *