معرفی اپ – The Cook – 3D Cooking Game؛ یک رستوران سیار دایر کنید

The Cook – ۳D Cooking Game – آشپز: بازی آشپزی سه بعدی یک بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده از استودیوی خوش نام و معتبر SayGames سازنده عناوین مشهوری همچون Sand Balls ، Cannon Shot ، Perfect Slices ، Hoop Stars ، Rage Road و HellCopter است که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای عرضه شده است. استودیوی بلاروسی SayGames جزو فعال ترین و ایده پردازترین شرکت های بازی سازی موبایلی است که طی چند سال اخیر بازی های خیلی جذابی را تولید و عرضه کرده است. اگر دیگر بازی های این استودیو را تجربه کرده باشید می دانید که اولویت اصلی در طراحی این بازی ها سرگرم شدن مخاطب با محتوایی کاملاً تفننی است. ایده های جالب با طراحی های ساده و گرافیک های دوست داشتنی باعث شده تا بازی های این شرکت خیلی دوست داشتنی و پرطرفدار باشند. بازی مورد نظر ما “آشپز” نام دارد. نام کامل این بازی به انگلیسی The Cook – ۳D Cooking Game و در آن شما قرار است در نقش یک سرآشپز حرفه ای و ماهر، اقدام به آماده سازی غذاهای مختلف کرده و آنها را برای مشتریان سرو کنید. کلیت بازی فرق خیلی خاصی با دیگر بازی های سبک آشپزی ندارد اما ایده های جالب و جدید در The Cook – ۳D Cooking Game به کار رفته که باعث شده این بازی به نوبه خود منحصر به فرد و خاص باشد!

در The Cook – ۳D Cooking Game کار شما در یک FoodTruck شروع می شود. شما صاحب یک ون هستید و آن را به یک رستوران سیار تبدیل کرده اید و قرار است با این ماشین نه فقط به آماده سازی و سرو غذاها و سالادهای مختلف و خوشمزه بپردازید، بلکه به نقاط مختلف جهان سفر کنید و با مشتریان گوناگونی آشنا شوید. با این کار تجربه های جدیدی از آشپزی را یاد می گیرید و دستورپخت های متعددی را فرا می گیرید. مثل همه بازی های دیگر در سبک آشپزی، اولویت اصلی شما در The Cook – ۳D Cooking Game نیز کسب رضایت و خوشنودی مشتریان است. برای رسیدن به این هدف شما باید سفارشات آنها را خیلی سریع و با بهترین کیفیت ممکن آماده سازی کنید. برخلاف تقریباً تمام بازی های این سبکی، این بار در The Cook – ۳D Cooking Game شما باید به صورت دستی و تک به تک مشتریان را راه بی اندازید و تمام مواد لازم برای آماده سازی در سفارش را خودتان دانه به دانه انتخاب کرده، قطعه قطعه کنید و آنها را به صورت خام (سالاد مانند) یا پخته شده برای مشتریان سرو کنید. این بخش از گیم پلی بازی بسیار دلچسب و دوست داشتنی است و حس و حال بسیار جالبی به بازیکنان منتقل می کند. بعد از آماده سازی اولیه غذاها، نوبت به دیزاین و اضافه کردن آیتم های جانبی می رسد. با آماده سازی سفارشات می توانید از مشتریان پول به دست آورده و امکانات و تجهیزات خود را ارتقاء دهید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۱۳ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *