معرفی اپ – The Sims™ Mobile؛ بازی زندگی

سیمز موبایل یک بازی فوق‌العاده شبیه‌سازی با چاشنی نقش آفرینی است که با الهام گرفتن از بازی The Sims 4 تلاش می‌کند که به خوبی حس و حال این مجموعه را به کاربران موبایلی انتقال دهد. بازی از همان مکانیزم‌های اصلی مجموعه استفاده می‌کرد و با پایبندی به ریشه‌های اصلی فرنچایز، تبدیل به جایزگزینی خوب برای فرنچایز The Sims روی موبایل بود.

داستان بازی حول محور خود شما جریان دارد. در واقع داستان سیمز موبایل از قبل نوشته نشده است و شما قرار نیست که با یک داستان از پیشن تعیین شده رو به رو شوید. بازی یک شبیه‌ساز تمام عیار از زندگی است. طبیعی است که هیچ چیز قابل پیش‌بینی نباشد و اتفاقات بازی، براساس تصمیمات شما شکل بگیرد. المان‌های درام – تعاملی بازی به شما کمک خواهند کرد که با تعامل با دیگر کرکترهای بازی داستان را پیش ببرید و حتی داستان زندگی خودتان را در بازی پیاده کنید. چیزی‌که داستان بازی سیمز موبایل را خاص می‌کند، آزادی عنل بی‌حد و مرز بازی‌ است که به کاربر اجازه می‌دهد هرکسی که دلش می‌خواهد؛ باشد.
 
برای اجرای بازی موبایلی The Sims™ Mobile شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

عنوانی به وسعت یک زندگی! اگر فرنچایز The Sims را بازی کرده باشید، به خوبی می‌دانید که آزادی عمل شما در این بازی‌‌ها چقدر حائز اهمیت است. وقتی به سراغ یک بازی شبیه‌ساز می‌ریم، طبعا باید انتظارات بالایی از گیم‌پلی بازی داشته باشیم. در بازی‌های شبیه‌ساز، این گیم‌پلی بازی است ثابت می‌کند که توسعه دهندگان بازی تا چه اندازه به عنوان جدیدشان بها داده‌اند و آیا بازی آن‌ها می‌تواند شما را در نقشی که دارید؛ فرو ببرید؟ یا باید بیخیال بازی شویم و آن را به حال خودش رها کنیم؟

خبر خوب درباره سیمز موبایل این است که شما آزادی عملی به وسعت یک زندگی را بر عهده خواهید داشت. مسئولیت بزرگی بر دوش شما قرار گرفته است و باید بهترین عملکرد خودتان را نشان دهید. شخصیتتان را بسازید و با تعامل با دیگر افراد، داستان زندگی خودتان را روایت کنید. شما به عنوان همسایه‌ای جدید راهی شهر دور می‌شوید! اما زندگی کردن به همین راحتی‌ هم نیست! کارکنید و درآمد داشته باشید تا بتوانید نیازهای اولیه خودتان برطرف کنید. بازی‌های اجازه می‌دهد که با دیگر افراد رابطه عاطفی برقرار کرده و ازدواج کنید. خانه‌های جدید بخرید و پیشرفت کنید! این تنها بخشی از تمام‌ چیزی است که The Sims™ Mobile از شما می‌خواهد.

بازی یک عنوان شبیه‌ساز فوق‌العاده است! اما نباید المان‌های مدیریتی و نقش آفرینی و حتی درام – تعاملی بازی را نادیده گرفت. شما می‌توانید با صحبت با دیگر افراد شهر، دوستان جدید پیدا کنید و تعطیلات آخر هفته را به خوبی سپری کنید. تصمیمات و دیالوگ‌های متعددی در درسترس شماست که می‌توانید از آن‌ها برای برقراری رابطه‌ای دوستانه استفاده کنید و داستان و کوئست‌های بازی را پیش ببرید. از طرفی شما تقریبا قابلیت شخصی‌سازی هرچیزی را در بازی دارید. از لباس‌های خودتان بگیرید تا تخت اتاق خواب و فرش پذیرایی!

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۲۲ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *