معرفی اپ – Timberman؛ خرد کردن هیزم را یاد بگیرید

Timberman یک بازی تفننی به سبک سرگرم کننده قدیمی است. به یک نجار تبدیل شوید، چوب را قطعه قطعه کنید و شاخه ها را بزنید. آیا شما هم به نجاری علاقه مندید؟ اگر چنین است از نصب بازی تایمبرمن پشیمان نخواهید شد.

از بین شخصیت‌های موجود در بازی یکی را انتخاب نمایید و به کمک او درختان تنومند جنگل را قطع نمایید. چوب‌های خود را خرد کرده تا هیزم کافی برای خود جمع کنید. امتیاز بالاتر با عملکرد سریع‌تر شما همراه است. هرچه زودتر تبر خود را بردارید و به خرد کردن درختانی بپردازید که اندازه بسیار بزرگی دارند. در هنگام قطع درختان توجه داشته باشید که شاخه‌ها و قطعات بریده شده درختان با شما برخورد نکنند. کم کم با طی کردن مراحل بازی Timberman تبدیل به نجار ماهری خواهید شد. کار آسانی به نظر می‌رسد؟ برای بازی کردن آسان اما برای استاد شدن سخت است. ۴ محیط متغیر و ۸ نجار برای باز کردن وجود دارد. نجارهای بیشتر نیز با ادامه دادن بازی باز خواهند شد. مهارت‌های خود را برای رکوردهای برتر یبشتر کنید. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۴ انتخاب شده است.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۵۱ مگابایت
 
لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *