معرفی اپ – Towerlands؛ شوالیه‌های جوان پیروز میدان هستند

پاورتل/ روزی روزگاری، بازگشت جادوگر تاریکی! همه‌چیز درباره داستان بازی Towerlands عادی بنظر می‌رسد تا اینکه استودیوی Black Bears پای المان‌های فانتزی و افسانه‌های دوست داشتنی را به بازی خودش باز می‌کند. سال‌ها پیش، زمانی که سرزمین‌های شاد همه در آرامش به سر می‌بردند ناگهان اتفاقی عجیب رخ داد. مردگان متحرک و جادوگر‌های تاریکی بار دیگر بازگشته بودند و حالا دیگر هیچ چیز مثل سابق نبود. قلمروهای پادشاهی از بین رفته بود اما این‌بار چه کسی قرار است ناجی این سرزمین‌ها شود؟

نگهبانان روشنایی باید سربازان و شوالیه‌های وفادار پادشاه را برای نبرد با این شیاطین آماده کنند. شوالیه‌هایی جوان که انگیزه بسیار زیادی برای پیروزی در این نبرد دارند و می‌توانند صلح را یکبار دیگر به سرزمین‌های شاد بازگردانند. شما وظیفه دارید تا در مقابل شیاطین تاریکی از سرزمین‌های پادشاهی دفاع کرده و انتقام مردم بی‌گناه را از این شیاطین بگیرید. باشد که پیروز این نبرد شوید! 
 
ساده بگویم، وقتی بازی‌های استراتژی موبایلی معرفی شدند هیچکسی انتظار چندانی از گیم‌پلی آن‌ها نداشت. این بازی‌ها آمده بودند که جاودان شوند و نشان دهند که تجربه یک بازی استراتژی فارغ از پلتفرم آن، همچنان می‌تواند جذاب باشد. اما سوال اصلی اینجاست که گیم‌پلی این بازی‌ها آیا واقعا توانست دید مردم را نسبت به این بازی‌ها تغییر دهد؟

برای پاسخ به این سوال تنها کافی است نگاهی به تعداد دانلود این بازی‌ها روی مارکت‌های مختلف بیندازیم. گیم‌پلی بازی‌‌های استراتژی به معنای واقعی کلمه زیبا طراحی شده است و Towerlands نیز از این قاعده مستثنی نیست. هرچند که Towerlands یک عنوان استراتژی موبایلی است اما المان‌ها تاور دیفنس بازی سبب شده است که گیم‌پلی Towerlands بیش از بیش جذاب‌تر شود و استودیو Black Bears به خوبی توانسته است که تجربه‌ای جذاب را از یک بازی استراتژی برای ما رقم بزند. بازی محتوای متعددی برای تجربه کردن دارد و شما ابدا با یک عنوان کسل کننده رو به رو نخواهید شد.

گیم‌پلی بازی ساده است. شما باید دژ خودتان را با استفاده از سرباز‌ها، جادوگران از حمله شیاطین دور نگه دارید و از آن دفاع کنید. هرچقدر که در بازی پیش می‌روید مراحل بازی سخت‌تر نیز می‌شوند و شما باید استراتژی‌های مختلفی را به کار بگیرید. در بازی باید با استفاده از هیرو‌هایی که به شما داده می‌شود حمله دشمنان را دفع کنید و تلاش کنید که تا آخرین موج حمله زنده بمانید. هر هیرو در بازی، قابلیت خاص خودش را دارد و شما باید باتوجه به سبک و کلاس بازیتان، هیرو‌های خودتان را پاورتل کنید. بازی هیروهای متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد و همین موضوع دست شما را در پاورتل استراتژی خاص خودتان، باز می‌کند.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۲۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس ( لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *