معمای مکان مرموز Demon’s Souls روی پلی استیشن 5 حل شد

پاورتل/ فردی به‌تازگی توانسته از راز مکان مرموزی که چند روزی است طرفداران بازی Demon’s Souls را برای حل آن روی کنسول پلی استیشن ۵ به تکاپو انداخته، پرده بردارد.
   
ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از بازی Demon’s Souls را برای شما فاش کند

.
.
.

چند روز پیش گزارش‌هایی مبنی بر وجود دری اسرارآمیز در نسخه‌ی ریمیک بازی Demon’s Souls روی کنسول پلی استیشن ۵ در سطح اینترنت پخش شده بود که در نسخه‌ی اصلی این بازی روی کنسول پلی استیشن ۳ وجود نداشت. حال طبق تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، استریمری به‌نام Distortion2 موفق شده این در مرموز را باز و رازهای مخفی پشت آن را کشف کند.

مدتی کوتاهی از انتشار بازی Demon’s Souls برای کنسول نسل نهمی سونی نگذشته بود که برخی بازیکنان دری اسرارآمیز را در جهان اول بازی پیدا کردند. پیدا کردن چنین دری به این معنی بود که سازندگان در پشت آن چیزی مخفی کرده‌اند؛ مخصوصا به این دلیل که استودیوی Bluepoint، همان‌طور که رازی به بازی Shadow of the Colossus اضافه کرده بود، به‌خاطر قرار دادن رمز و رازهایی در بازی‌های ریمیک خود مشهور هست. این در پشت یک دیوار غیرواقعی در منطقه‌ی Boletaria world 1-3 بازی قرار دارد، اما به‌نظر نمی‌رسید که هیچ نوع کلیدی در اطراف آن وجود داشته باشد تا بتوان با استفاده از آن در را گشود. همین موضوع باعث شد که طرفداران بازی به تکاپو بیفتند تا این در را باز کنند.

از قضا راه‌حل گشودن این در به یکی از آیتم‌های جدیدی مرتبط است که به نسخه‌ی ریمیک Demon’s Souls افزوده شده است و آن چیزی نیست جز Ceramic Coin یا سکه‌ی سرامیکی. این سکه‌ها در سرتاسر جهان بازی و در نقاط مختلفی از هردو حالت متمایل به Pure White یا Pure Black آن پنهان شده‌اند. طراحی این نوع از سکه با طراحی ظاهری این در مرموز هم‌خوانی دارد و به همین دلیل به‌نظر می‌رسید که جمع‌آوری آن‌ها برای گشودن آن در مفید و درواقع رویکردی هوشمندانه‌ باشد.

حال Distortion2 ثابت کرده که جمع‌آوری این سکه‌ها درواقع به‌طور غیرمستقیم به گشودن در مرموز ختم خواهد شد. او اولین کسی بود که به اهمیت سکه‌های سرامیکی در بازی اشاره کرده بود و توانست در ازای پرداخت ۲۶ عدد از آن‌ها به Sparkly the Crow، یک تاجر آیتم در Shrine of Storms یک کلید زنگ‌زده دریافت کند.

تصویر شخصیت درون بازی Distortion2 که زره Penetrator را پوشیده است

او با این کلید موفق شد در را باز کند و پشت آن یک بالکن پیدا کرد که در آن یک جسد وجود داشت و روی جسد مجموعه‌ی کاملی از زره Penetrator همراه شمشیر آن قرار داشت. استودیوی بلوپوینت درواقع راز وجود این بالکن را طی توییتی که اخیرا برای استریمرهای مطرح بازی Demon’s Souls فرستاده بود، فاش کرده بود. آن‌ها عکسی از این مکان با سبک کارت پستال همراه پیام رمزآلود «کاش شما هم اینجا بودید» برای استریمر‌های مورد اشاره ارسال کردند؛ گرچه احتمالا حالا و پس از افشای راز آن در مرموز است که این افراد به معنای واقعی توییت فرستاده‌شده‌ی بلوپونیت پی برده‌‎اند.

البته می‌توان گفت که این سکه‌های سرامیکی سرنخ خوبی برای پیدا کردن راهی برای گشودن آن در بوده است، چراکه بازیکنان باید برای پیدا کردن ایستر اگی که استودیوی بلوپوینت به بازی دیگر خود، یعنی Shadow of the Colossus اضافه کرده بود نیز سکه‌هایی جمع می‌کردند. با این تفاوت که به‌جای ۲۶ سکه‌ی Demon’s Souls، در آن بازی ۷۹ عدد باید جمع‌آوری می‌شد.

نظر شما کاربران دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *