منتظر طیف گسترده‌ای از محصولات جدید اپل باشید

همان‌طور که تاکنون چندین بار برای شما بیان کرده‌ایم، اپل تعدادی محصول جدید برای عرضه در سال جاری دراختیار دارد که از تراشه سفارشی تا سری آیفون ۱۴ و موارد دیگر را شامل می‌شود. طبق گزارش جدید منتشرشده توسط بلومبرگ، اپل درحال آماده‌سازی زمینه برای رونمایی از “گسترده‌ترین مجموعه محصولات سخت‌افزاری جدید خود” در پاییز امسال است که ازلحاظ تنوع، تاکنون سابقه نداشته است.

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود توضیح می‌دهد که به او گفته شده است که اپل تعدادی از محصولات خود را برای معرفی در پاییز سال آینده آماده می‌کند. این رونمایی گسترده از مک بوک ایر بازطراحی‌شده تا آیپد پرو جدید و موارد دیگر را شامل می‌شود.

“برای این منظور، به من گفته شده که اپل در پاییز امسال درحال آماده‌سازی گسترده‌ترین محصولات سخت‌افزاری جدید در تاریخ خود است. این مورد کاملا منطقی است؛ چراکه لیست پشتیبان من شامل چهار آیفون جدید، یک مک بوک پرو ارزان‌قیمت، یک آیمک به‌روزشده، مک پرو جدید، یک مک بوک ایر باز‌طراحی‌شده، یک ارتقاء در ایرپادز پرو، سه مدل جدید اپل واچ، یک مدل آیپد پایه می‌باشد.”

گورمن همچنین گزارش قبلی خود مبنی‌بر اینکه اپل اولین رویداد سال خود را در فروردین یا اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد کرد، بار دیگر تأیید کرده و آیفون SE جدید را یکی از محصولات موردانتظار در این رویداد می‌نامد. طبق گزارش امروز، نباید انتظار داشته باشیم که اپل آیپد پرو بازطراحی‌شده خود را در جریان رویداد بهاری رونمایی کند. گورمن درادامه بیان می‌کند: «با توجه به تغییرات مهم‌تر در سری محصولات امسال اپل، من انتظار دارم آیپد جدید دیرتر از فصل بهار معرفی شود».

با درنظر گرفتن این موضوع، گورمن انتظار دارد که رویداد بهاری اپل بر روی iPhone SE 3، یک iPad Air جدید و احتمالاً یک نوع Mac جدید رده‌بالا تمرکز کند.

“تصور می‌کنم اپل می‌خواهد تراشه M1 Pro را در نیمه اول سال جاری به مک دیگری بیاورد. این می‌تواند به معنای یک مک مینی یا آیمک رده‌بالاتر باشد.”

دیدگاه شما پیرامون تلاش کمپانی مستقر در کوپرتینو برای رونمایی از گسترده‌ترین مجموعه محصولات در تاریخ خود در پاییز سال آینده چیست؟ شما برای معرفی کدام محصول بیش از همه هیجان دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *