موبایل‌های هواوی سال آینده به HarmonyOS آپدیت می‌شوند

پاورتل/ حدودا ۲ هفته پیش و در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی ۲۰۲۰ مدیر عامل شرکت Huawei Consumer Business یو چنگدونگ گفت که سیستم عامل هارمونی ۲ (در چین: هانگ منگ ۲) اکوسیستم کامل سناریو را امکان پذیر می کند و نسخه بتا را به طور رسمی برای توسعه دهندگان برنامه منتشر می کند. نسخه موبایل تا پایان سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. همچنین، وی گفت که تلفن های هوشمند هواوی سال آینده به طور کامل به سیستم عامل هارمونی ارتقا می یابند. گفته می شود که موبایل های هواوی سال آینده به HarmonyOS آپدیت می شوند.

در ماه مه ۲۰۱۸ هسته Harmony 2.0 برای Terminal TEE استفاده شد. اخیراً، وانگ چنگلو، رئیس بخش نرم افزار تجارت مشتری هواوی، در مصاحبه ای در این باره صحبت کرده است. وی گفت که از نظر کاملا فنی، سیستم هارمونی قبلا شرایط را برای تلفن های هوشمند فراهم کرده بود. با این حال، هنوز استفاده نشده است. از یک طرف، حل مشکل اکوسیستم برنامه به زمان نیاز دارد. و از طرف دیگر، آنها رابطه همکاری با گوگل را در نظر می گیرند.

وی گفت که هواوی به دلیل تحریم ها فعلا از هارمونی استفاده نکرده است. آنها قبلاً روی آن کار کرده بودند. اما این تحریم ها سرعت هواوی را تسریع کرد.

برخی از کاربران گوشی های هوشمند می توانند سیستم هارمونی را در ژانویه و فوریه سال آینده ارتقا دهند. به روزرسانی اولیه برای چند ماه تأیید می شود و سپس ارتقا به طور کامل منتشر خواهد شد.

پیش از این، وانگ چنگلو در مصاحبه ای در کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۲۰، گفت که:

“اول از همه EMUI 11 قطعاً اولین مدلی است که دارای سیستم عامل Harmony به روز شده است.”
به عبارت دیگر، رابط کاربری EMUI 11 دارای بسیاری از ویژگی های سیستم عامل هارمونی است و آنها در حال حاضر این ویژگی ها را آزمایش می کنند.

وانگ چنگلو پیش بینی می کند که نرخ بروزرسانی EMUI 11 به ۹۰٪ برسد و مقیاس کاربر تا آن زمان به ۲۰۰ میلیون برسد. وی همچنین گفت که در حدود پنج سال گذشته، تیم نرم افزاری هواوی اساساً قطعات اصلی سیستم اندروید را جایگزین کرده است.

چه محصولاتی با سیستم عامل هارمونی اجرا می شود؟
شایان ذکر است که جستجوی سازمانی نشان می دهد که هواوی درخواست تعداد زیادی از علائم تجاری مرتبط با Harmony را داده است. در حال حاضر ، منتظر بررسی است. تصاویر صفحه فاش شده همچنین نشان می دهد که این علائم تجاری ثبت شده عبارتند از:

HUAWEI HarmonyOS، HONOR HarmonyOS، HUAWEI ARK OS، Amon OS، HarmonyOS Linked، HarmonyOS Connected، AIRGlass، Home Mate، Hi City، Hi Lens و …

نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *