نسخه‌ رایانه‌های شخصی Overwatch رایگان شد

پاورتل/ با در نظر گرفتن شروع تخفیفات زمستانی استیم، اهدای بازی‌های مختلف توسط فروشگاه‌های اپیک گیمز (Epic Games) و GOG و همچنین باندل‌های شگفت انگیز Humble، بازی‌بازان در طول تعطیلات امسال به عناوین مختلفی دسترسی خواهند داشت. با این حال اگر به هر دلیلی هنوز راضی نیسنید، می‌توانید بازی Overwatch را تا تاریخ ۱۵ دی (۴ ژانویه‌ی ۲۰۲۱) به صورت رایگان تجربه کنید.

شرکت بلیزارد (Blizzard) تا به امروز چندین بار بازی Overwatch را به صورت محدود، معمولاً آخر هفته‌ها، رایگان کرده است. نسخه‌ی Trial بازی به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا به تمام محتویات بازی از جمله همه‌ی قهرمانان و حالت‌ها دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، شما می‌توانید تمام پیشرفت خود را به نسخه‌ی نهایی بازی نیز انتقال دهید. با توجه به مدت زمان رایگان بودن Overwatch، بازی‌بازان می‌توانند زمان زیادی را به این عنوان اختصاص دهند و حسابی سرگرم شوند.

از طرف دیگر، حالا زمان مناسبی برای خرید ساخته‌ی محبوب بلیزارد است. Overwatch: Legendary Edition که شامل تمام پوسته‌های اضافی و دیگر آیتم‌های تزئینی World of Warcraft ،Diablo 3 ، StarCraft 2 و Heroes of the Storm می‌شود، تا تاریخ ۱۵ دی با قیمت ۲۰ دلار قابل خرید خواهد بود. به لطف پیشنهاد ویژه‌ی بلیزارد، شما می‌توانید نسخه‌ی استاندارد بازی را نیز با پرداخت ۱۵ دلار تهیه کنید.

همچنین اگر Overwatch را تهیه کرده‌اید و یا این‌که به آن علاقه‌ای ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به تخفیفات فروشگاه Battle.net نگاهی بیاندازید. Call of Duty: Black Ops – Cold War ،World of Warcraft ،Diablo 3 و StarCraft جزو عناوینی هستند که در حال حاضر تخفیف خورده‌اند.

بازی Overwatch هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *