نسخه فضایی لپ‌تاپ ایسوس Zenbook 14X معرفی شد

ایسوس از نسخه فضایی اپ‌تاپ Zenbook 14X با نمایشگر ۱۴ اینچی OLED در کنار بهره‌مندی از نمایشگر ثانویه کوچک و پردازنده Core-i9 نسل دوازدهم و قیمت پایه ۱۹۹۹ دلار رونمایی کرد.

ایسوس چندی پیش نسخه ۲۰۲۲ لپ‌تاپ‌های خود با نام ROG Zephyrus G14 و ROG Zephyrus G15 معرفی کرده بود. حال این کمپانی تایوانی به سراغ ارائه محصول جدیدی رفته که یک نسخه خاص و جذاب از لپ‌تاپ Zenbook 14X به شمار می‌رود.

گزارش شده است که ایسوس نسخه جدید لپ‌تاپش را به ویژگی‌های جذابی تجهیز کرده است. این کمپانی رسما از نسخه فضایی Zenbook 14X با قیمت پایه ۱۹۹۹.۹۹ دلار رونمایی کرده که از طریق فروشگاه‌های معتبر قابل خریداری خواهد بود.

این لپ تاپ تازه وارد ایسوس از پردازنده Core-i9 12900H در کنار پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe قدرت می‌گیرد. این اما تنها شاخصه جذاب موجود در لپ‌تاپ جدید تایوانی‌ها نیست. ایسوس نسخه فضایی Zenbook 14X را با طراحی کم‌نظیری ارائه داده است.

این کمپانی پیش‌تر پیش‌نمایشی از این نسخه فضایی لپ‌تاپ Zenbook خود را در معرض دید عموم قرار داده بود. یکی از نکات عجیب در طراحی این لپ‌تاپ، وجود یک نمایشگر ثانویه OLED با اندازه ۳.۵ اینچی روی بدنه آن است. از کاربردهای این نمایشگر ثانویه می‌توان به نمایش اعلان‌ها و زمان، متن‌های سفارشی و دیگر موارد مرتبط اشاره کرد.

یک سری طرح ویژه و جذاب مشابه سفینه‌های فضایی نیز روی گوشه و کناره‌های بدنه لپ تاپ فضایی ایسوس حک شده‌اند که واقعا زیبا هستند. ایسوس می‌گوید که این طراحی ویژه در Zenbook 14X فضایی موفق شده تا استاندارد SMC-S-016A فرماندهی سیستم‌های فضایی آمریکا را نیز کسب کند. بنابراین محصول جدید ایسوس در برابر لرزش شدید و تغییر دمای محسوس مقاوم خواهد بود.

این لپ‌تاپ مجهز به نمایشگر ۱۴ اینچی OLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است. زن‌بوک ۱۴X فضایی از ۳۲ گیگابایت رم، حسگر تشخیص اثر انگشت، چهار درگاه Type-C و یک درگاه Type-A بهره می‌برد.

نظر شما در مورد این لپ‌تاپ چیست؟ آیا آن را پسندیده‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *