نقشه راه عرضه HarmonyOS برای دستگاه‌های دریافت کننده لو رفت

پاورتل/ هواوی قصد دارد تا به زودی، از نسخه نهایی HarmonyOS به صورت رسمی رونمایی کند. این مراسم رونمایی، در تاریخ ٢ ژوئن یا همان ١٢ خرداد، برگزار خواهد شد. طی این مراسم، جزئیات HarmonyOS به همراه نقشه راه عرضه آن منتشر خواهد شد. اما به تازگی یک افشاگر، نقشه راه عرضه HarmonyOS را در حساب کاربری خود منتشر شده است. اما بیایید به این لیست لو رفته بیاندازیم.

هارمونی OS
بسیاری از کاربران هواوی، منتظر رونمایی. و عرضه نسخه نهایی HarmonyOS هستند. مراسم ١٢ خرداد هواوی، شامل محصولات مختلفی خواهد بود. از جمله یکی از مهم‌ترین محصولاتی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند، می‌توان به HarmonyOS اشاره کرد.

به گزارش Huawei Central، تب و تاب رونمایی از HarmonyOS برای کاربران کم نشده است. چرا که بسیاری از کاربران، با توجه به اخبار پیرامون این نسخه، به آن جذب شده‌اند. این موضوع، در کنار جستجوی آن‌ها برای لیست دریافت کنندگان HarmonyOS رخ می‌دهد. گرچه که ما تنها چند روز با رونمایی HarmonyOS فاصله داریم، اما هواوی لیست رسمی منتشر نکرده است. در مقابل، اطلاعات درز شده جدید، نقشه راه عرضه HarmonyOS را نشان می‌دهند. نام HarmonyOS در چین، HongmengOS می‌باشد.

نقشه راه عرضه HarmonyOS در چین
به تازگی، یک افشاگر چینی شناخته شده، لیستی از نقشه راه عرضه HarmonyOS منتشر کرده است. در این لیست، اکنون دستگاه‌های جدیدی نیز مشاهده می‌شوند. طبق این اطلاعات، HarmonyOS 2.0 برای پلتفرم‌های زیر عرضه می‌شود:

– سری P هواوی
– سری Mate هواوی
– سری Nova هواوی
– برخی از گوشی‌های آنر
– ساعت‌های هوشمند (تأیید شده برای هواوی Watch 3)
– تبلت‌ها

اما بیایید این لیست را بر اساس نقشه راه عرضه HarmonyOS بیشتر باز کنیم. گروه دریافت کنندگان نسخه نهایی HarmonyOS در گوشی‌های هواوی عبارتند از:

– سری P40 هواوی
– سری P30 هواوی
– سری میت ۴٠ هواوی
– سری میت ٣٠ هواوی
– هواوی میت ایکس
– هواوی میت ایکس اس
– هواوی میت ایکس ٢
– سری نوا ٨ هواوی
– سری نوا ٧ هواوی
– سری نوا ۶ هواوی
– سری نوا ۵ هواوی

دستگاه‌های دریافت کننده نسخه نهایی HarmonyOS از گوشی‌های هوشمند آنر:
– سری آنر ٣٠
– سری آنر V30
– آنر پلی ۴T Pro
– آنر X10
– پرچمداران سری آنر ۲٠
– سری آنر ٩ ایکس

دستگاه‌های دریافت کننده نسخه نهایی HarmonyOS در ساعت‌های هوشمند هواوی:
– هواوی Watch GT 2 Pro
– هواوی Watch GT 2 Pro ECG Edition
– هواوی Watch GT 2
– هواوی Watch GT 2e

دستگاه‌های دریافت کننده نسخه نهایی HarmonyOS از تبلت‌ها:
– سری میت پد هواوی
– سری میت پد پروی هواوی
– سری آنر تبلت V6
– سری MediaPad M6 هواوی

نکته‌ای قابل توجه در این لیست وجود دارد. نکته مورد اشاره، این است که لیست مذکور برای کشور چین می‌باشد. لیست انتشار جهانی HarmonyOS، تفاوت‌هایی با این لیست خواهد داشت. امکان اضافه شدن دستگاه‌های دیگری در این نقشه راه وجود دارند. حتی ممکن است از برندهای دیگری مانند Meizu، شاهد حضور دستگاه هوشمند جدیدی در این لیست باشیم. به همین صورت، این لیست قطعی نیست و ممکن است تغییراتی در آن صورت بگیرد. در هر صورت، باید تا فرا رسیدن زمان رونمایی از نسخه نهایی HarmonyOS صبر کنیم.

هارمونی OS، حدود ٢ سال پیش در مراسم HDC 2019 هواوی رونمایی شد. این محصول، بر اساس میکرو کرنل طراحی شده است و در پلتفرم‌های مختلفی می‌توان آن را به اجرا در آورد. پس از آن در سال ٢٠٢٠ میلادی، با رونمایی از نسخه دوم HarmonyOS، گوشی‌های هوشمند نیز به این پروژه اضافه شدند.

نظر شما در مورد HarmonyOS چیست؟ آیا هواوی می‌تواند عملکرد خوبی در پیش بردن سیاست‌های خود به وسیله HarmonyOS داشته باشد؟ فکر می‌کنید هواوی دوباره به اوج خود بازگردد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *