نمک پاشی معاون وزیر ارتباطات روی زخم کاربران اینترنت

در اظهاراتی جنجالی و دور از انتظار، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان رگلاتوری می‌گوید اپراتورها صرفاً بسته‌های زیر کف قیمتی را حذف کرده‌اند که قانوناً نباید از همان ابتدا عرضه می‌شد تا انتظار مردم را بالا نمی برد.

معاون وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسشی درباره علت اعلام نشدن رسمی تغییر بسته های اینترنت گفت: ما در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بیانیه‌ای دادیم و شفاف اعلام کردیم، این در حالی است که مصوبه جدیدی نبوده است که بخواهیم اطلاع‌رسانی کنیم، اما بااین‌وجود اطلاع‌رسانی کردیم.

صادق عباسی شاهکوه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرده اگر اپراتورها بالاتر از سقف قیمت گذاری بروند، به عنوان نهاد ناظر از آنها می‌خواهیم به زیر سقف قیمتی بازگردند. اما اگر قیمت بسته‌های آنها زیر کف قیمتی باشد، به فضای رقابتی لطمه می‌زنند و به عنوان تنبیه از آنها می‌خواهیم به مدت سه سال بسته‌های زیر قیمت مصوب را ادامه دهند.

رئیس رگلاتوری مجدداً تاکید کرده اپراتورها مرتکب هیچ تخلفی نشده‌اند و صرفاً اقدام به حذف بسته‌های ارزان کرده‌اند. همچنین عباسی شاهکوه تاکید کرده اپراتورها هیچ بسته گرانی اضافه نکرده‌اند.

پیشتر نیز وی گفته بود می توان هر گیگابایت اینترنت موبایل را تا ۶۰ هزارتومان و هر گیگابایت اینترنت ثابت را تا ۲ هزارتومان فروخت.

به این ترتیب به نظر می‌رسد سازمان رگلاتوری هم پشت تغییرات اخیر بسته‌های اینترنتی ایستاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *