نوکیا XR20 در گیک‌بنچ رؤیت شد

پاورتل/ نوکیا، سری‌های مختلفی دارد. سری X، یکی از همین سری‌ها است. در این سری، مشخصات متعادلی ارائه می‌شود. اخیراً گوشی جدیدی از این سری با نام نوکیا XR20 در گیک‌ بنچ رؤیت شده است. در ادامه، به جزئیات لو رفته از دستگاه می‌پردازیم.

نوکیا پیش از این، سری X خود را به طور رسمی رونمایی کرده بود. گل سر سبد این سری، نوکیا X20 می‌باشد. نوکیا X20، دستگاهی با تراشه‌ Snapdragon 480 و طراحی با حفره نمایشگر مرکزی است.

اما به امروز و نتیجه لو رفته از گیک بنچ گوشی Nokia XR20 می‌رسیم. بر اساس گزارشی از Gsmarena، نوکیا از دو گوشی Nokia X20 و Nokia X10 طی دو ماه قبل رونمایی کرد. اما به نظر می‌رسد که یک گوشی دیگر از این سری در راه است. بر اساس نتیجه مشخص شده، یک دستگاه جدید از نوکیا با نام XR20 در گیک‌ بنچ دیده شده است. این دستگاه، در نسخه ۵.۴.١ پلتفرم گیک بنچ تست شده است.

گوشی Nokia XR20 در گیک‌ بنچ نسخه ۵.۴.١

در ادامه، وارد مشخصات ثبت شده می‌شویم. بر اساس این صفحه، امتیاز ۵٠٩ و ١۴۵۵ به ترتیب متعلق به بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این دستگاه می‌باشد. سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم، در نسخه تست شده از Nokia XR20 موجود بوده است. در نهایت، از همان تراشه اسنپدراگون ۴٨٠ با لیتوگرافی ٨ نانومتری در این دستگاه رونمایی نشده استفاده شده است. این تراشه‌، همان نسخه‌ای است که در دیگر گوشی‌های سری X نوکیا نیز به کار گرفته شده بود.

نوکیا همچنان در مورد رونمایی رسمی و حتی وجود خارجی این گوشی، صحبتی به میان نیاورده است. اما توقع داریم که با گذر زمان، این کمپانی از جزئیات رونمایی نوکیا XR20 پرده بردارد. نظر شما در مورد Nokia XR20 چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند؟ فکر می‌کنید که تراشه Snapdragon 480 توانایی رقابت با دیگر تراشه‌ها را دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *