نگاهی به مشخصات احتمالی و طراحی وان پلاس ۹

پاورتل/ طبق اعلام کوالکام، ۱۴ کمپانی در حال تولید گوشی هوشمند با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ هستند. انتظار می‌رود OnePlus 9 هم به این تراشه تجهیز شود. در ادامه، مشخصات مورد انتظار و طراحی وان پلاس ۹ را بررسی می‌کنیم.

اخیرا رندرهایی غیررسمی در فضای مجازی منتشر و طراحی احتمالی وان پلاس ۹ نمایان شد. یکی از تازه‌ترین‌ها، تصویر زیر است که رنگ سفید و ماژول دوربین ماتریکسی گوشی را نشان می‌دهد. این ماژول سه‌گانه متشکل از دو لنز بزرگ، یک لنز کوچک‌تر و یک فلاش LED است.

مشخصات گوشی های سری وان پلاس ۹
علاوه بر وان پلاس ۹، مدل پرو هم در این خانواده جای خواهد داشت. البته یک گزارش جدید، از احتمال پاورتل نام Oneplus 888 برای آن‌ها خبر می‌دهد.

برای صفحه نمایش مدل استاندارد، سایز ۶.۵۵ تا ۶.۷ اینچ و برای مدل پرو، ۶.۷ تا ۶.۸ اینچ محتمل است. همان‌طور که گفتیم، باید منتظر تجهیز آن‌ها به اسنپدراگون ۸۸۸ باشیم؛ تراشه‌ای که با یک هسته قدرتمند Arm Cortex-X1، سه هسته Cortex-A78، چهار هسته  Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۰۰، عملکرد بهتری از نسل قبلی خواهد داشت.

البته اولین دستگاهی که با این چیپست از راه می‌رسد، شیائومی می ۱۱ است. گوشی های دیگری مانند ریلمی Race، پرچمدار بعدی میزو، ZTE اکسون ۳۰، نوبیا رد مجیک و سری Z نوبیا را هم به این لیست اضافه کنید.


پشتیبانی از فست شارژ کابلی ۶۵ وات و شارژ وایرلس ۴۰ وات، دیگر ویژگی منتسب به گوشی های سری وان پلاس ۹ محسوب می‌شود. وجود اسپیکرهای استریو و تاییدیه IP68 برای مقاومت به آب و گرد و غبار نیز قابل انتظار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *