نگاهی کوتاه به تصاویر فاش شده Xperia 5 II

پاورتل/ سونی با معرفی Xperia 1 II مشخص کرد که عزمی راسخ برای بهبود بخشیدن پرچمدارش دارد و به نظر می‌رسد این بهبودهای سنجیده قرار است به نسخه جدید میان‌رده این شرکت نیز نفوذ کند. ایوان بلس که در دنیای فاش کردن اطلاعات گجت ها بسیار شناخته شده است با انتشار یک رندر به ظاهر رسمی در سایت Patreon، اذعان کرده که سونی به زودی نسخه جدید Xperia 5 با نام Xperia 5 II یا اکسپریا ۵ مارک ۲ را عرضه خواهد کرد.

همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید نسخه جدید Xperia 5 از تغییرات کمی برخوردار است کماکان شبیه نسخه پارسال باقی خواهد ماند. به مانند گذشته این گوشی مجهز به دوربین ۳ گانه، صفحه‌نمایش با نسبت ۲۱:۹ که به نوعی با امضای سونی تبدیل شده است و دکمه‌های ولوم و پاور که این بار نسبت گذشته در مکان پایین‌تر در سمت راست گوشی قرار دارد، مجهز شده است.

از دیگر تغییرات جزئی این به‌روزرسانی می‌توان به دکمه‌ای اسرارآمیز در پایینی‌ترین مکان گوشی در سمت راست اشاره کرد. باتوجه‌به اینکه دکمه پاور و حسگر اثر انگشت در این گوشی یکی می‌باشد امکان دارد که این دکمه جدید برای فراخواندن گوگل اسیستنت باشد که احتمالاً امکان شخصی‌سازی این دکمه برای میان‌برهای تنظیم شده توسط کاربر وجود دارد.

اطلاعات بیشتری از  Xperia 5 II در دسترس نیست اما باتوجه‌به اینکه نسخه پارسال از پرچمدار سونی Xperia 1 کوچک‌تر بود حدس می‌زنیم که این گوشی نیز از Xperia 1 II نیز کوچک‌تر باشد. از دیگر جسارت‌های این شرکت ژاپنی می‌توان به بازگرداندن جک ۳.۵ در آخرین پرچمدارشان اشاره کرد که می‌توان امیدوار بود در این گوشی جدید نیز شاهد این درگاه پراستفاده باشیم.

نظر شما درباره این میان‌رده جدید سونی چیست؟ آیا این تغییرات را کافی می‌دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *