هدست اپل ویژن پرو در تست سقوط عملکرد خوبی از خود نشان داد

در این تست هرچند درنهایت شیشه جلویی دستگاه آسیب می‌بیند، اما عملکرد هدست چندان مختل نمی‌شود.

هدست اپل ویژن پرو از روز جمعه به‌طور رسمی وارد بازار شده است و حالا شاهد اولین تست سقوط آن هستیم. طبق نتیجه این تست، به‌نظر می‌رسد که شیشه ویژن پرو بهتر از چیزی که انتظار داریم در مقابل ضربه و سقوط از ارتفاع مقاومت می‌کند.

طبق تست مقاومت انجام‌شده توسط AppleTrack، در سناریوهای سایش و پارگی معمولی مانند برخورد به دیوار یا کابینت هنگام راه‌رفتن در خانه با هدست، شیشه جلوی ویژن پرو خراشیده می‌شود اما هیچ خبری از آسیب جدی وجود ندارد. به‌طور دقیق‌تر، پادهای صوتی اسپیکر قبل از شکستن شیشه از کار می‌افتند. علاوه‌براین، سقوط هدست از ارتفاع نزدیک به سقف اتاق باعث خرد‌شدن شیشه جلویی آن می‌شود، اما به‌طرزی باورنکردنی، ویژن پرو عملکرد خود را حفظ می‌کند.

تست سقوط هدست اپل ویژن پرو
برای شبیه‌سازی آسیب‌های تصادفی، مانند برخورد تصادفی با وسایل خانه، کارشناس AppleTrack ابتدا ویژن پرو خود را به دیوارهای اتاقش کوبید. در این شرایط، هدست به‌راحتی پس از واردشدن نیرو، جان سال به‌در برد؛ اگرچه چنین برخوردی شاید سبب آسیب‌رسیدن به خود کاربر شود.

بااین‌حال، درحالی‌که دوربین، شیشه و لنزها به‌خوبی عمل کردند، اسپیکر سمت راست دستگاه از کار افتاد. به‌نظر می‌رسد که جداشدن اتصال کنار باند دلیل این امر است و باعث می‌شود که اسپیکر دیگر نتواند برق مورد‌نیاز خود را دریافت کند. علاوه‌براین، پس از چند سقوط دیگر، اسپیکرها آسیب بیشتری پیدا می‌کنند و به‌نظر می‌رسد که اسپیکرها تا حدودی یکی از نقاط ضعف دستگاه محسوب می‌شوند.

شیشه ویژن پرو نیز پس از هشت بار سقوط از ارتفاع قابل‌توجه، درنهایت ترک می‌خورد و می‌شکند. نکته جالب اینکه حتی پس از شکستن و جداشدن شیشه دستگاه، هدست همچنان کار می‌کند و هر دو نمایشگر داخلی و خارجی EyeSight آن روشن می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *