آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که بخش قابل توجهی از اوقات فراغت خود را به گشتوگذار در اپلیکیشن تیکتاک میگذرانید و از این کار لذت میبرید؟ پس شاید برایتان جالب باشد که حتی میتوان از این راه نیز پول به دست آورد و به درآمدزایی رسید.
یک آژانس مارکتینگ اخیراً دست به کار شده و به افرادی که به مدت ۱۰ ساعت و به صورت مداوم در اپلیکیشن تیکتاک به جستجو و عبور از محتوای نمایش داده شده بپردازند، ۱۰۰۰ دلار پرداخت میکند.
-
لباس خواب زنانه کد T-901-10
۱۰۳,۹۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
لاستیک موجگیر ایران مانرو کد ۵۴۱ مناسب برای پراید بسته دو عددی
اطلاعات بیشتر -
توییتر خودرو مدل FA-4602T
خرید محصول -
برس چوبی بزرگ حرفه ای دندانه چوبی و فلزی دلگان مدل W01-1400001 بسته ۲ عددی
inf ﷼ خرید محصول -
کفش دخترانه مدل ۴۵۶
خرید محصول -
دزدگیر خودرو استیل میت مدل GRH/RX1000 -R4
اطلاعات بیشتر -
لاک ناخن ورتوسا کد ۱۳ مجموعه ۵ عددی
خرید محصول -
شیشه شکن سفری کد cmpsagak55
خرید محصول
این پیشنهاد درآمدزایی عجیب از طرف شرکت بازاریابی Ubiquitous مطرح شده و این شرکت در تازهترین لیست فرصتهای شغلی خود به دنبال افرادی است که وظیفه عبور از محتوای نمایش داده شده توسط الگوریتمهای تیکتاک برای رسیدن به روندهای جدیدتر را برعهده بگیرند. البته به نظر میرسد که این فرصت شغلی یک رقابت جدی خواهد بود، برای اینکه در بخش توضیحات آن افراد انتخاب شده به عنوان برندگان این فرصت شغلی توصیف شدهاند.
با مشاهده محتوای تیکتاک درآمدزایی کنید
به گزارش Techspot، این شرکت بازاریابی پیش از این نیز چندین رویداد مشابه با این فرصت شغلی برگزار کرده بود. به عنوان مثال، سال گذشته Ubiquitous اعلام کرد که در ازای مشاهده ۱۲ ساعت محتوای اپلیکیشن تیک تاک در طول سه روز، به ازای هر ساعت ۵۰ دلار دستمزد پرداخت میکند.
علاوه بر دستمزد ۵۰ دلاری، فرد منتخب یک کارت هدیه ۵۰ دلاری Uber Eats، یک کارت هدیه ۵۰ دلاری Target، یک نگهدارنده تلفن همراه منعطف، یک چراغ حلقهای ۱۲ اینچی و یک سه پایه دریافت کرد.
مانند سایر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، تیکتاک نیز با اتهاماتی زیادی مواجه شده است، از جمله توسعه الگوریتمهایی که افراد را برای مدت زمان زیادی پای گوشی نگه داشته و اصطلاحاً آنها را معتاد میکنند.
بر همین اساس Ubiquitous قصد استخدام شخصی را دارد که به مدت ۱۲ ساعت محتوای نمایش داده شده توسط الگوریتمهای تیکتاک را مرور کرده و به این مسئله پاسخ دهد که آیا این الگوریتمها از انتشار و پخش محتوای جدید خودداری میکنند یا خیر.