معرفی اپ – برنامه/ ابزاری برای تبدیل عکس به کارتون

حتما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دیده اید که کاربرانی تصویر پروفایل کارتونی از چهره خودشان را قرار داده اند و شاید از خودتان پرسیده باشید که چگونه و با چه نرم افزاری توانسته اند تصویر پروفایل از چهره خود را بسازند، برنامه ToonMe نرم افزار تبدیل عکس به چهره کارتونی می باشد که توسط آن میتوانید براحتی تصاویر خود را به چهره کاریکاتوری و کارتونی تبدیل کنید. کافیست توسط خود برنامه یک سلفی از چهره تان گرفته یا عکسی از گالری گوشی وارد محیط نرم افزار کنید.
با استفاده از جادوی هوش مصنوعی در ToonMe، عکس پرتره خود را به صورت خودکار به سبک کارتونی یا وکتور ترسیم کنید. چیزی که چندین روز طول می‌کشید تا ساخته شود و فقط به هنرمندان حرفه‌ای سفارش داده شود، اکنون تنها با یک ضربه در دسترس است و شما را هنرمند دیجیتالی خود می‌سازد!

ویژگی های برنامه ToonMe – cartoons from photos:
– امکان تبدیل عکس تمام قد به عکس کارتونی
– الگوهای وکتور پرتره متعدد؛

– تعداد زیادی طرح‌بندی ساده و همچنین طرح‌های پیچیده.

شما می توانید خود را به هر شکلی که می خواهید کارتون کنید و نتیجه تنها با یک ضربه فاصله دارد. خالق کارتون ما دارای یک کتابخانه عظیم از فیلترهای عکس است که همه چیز از طرح های ساده گرفته تا برنامه های تلویزیونی محبوب را می توان در این سازنده آواتار واقعا شگفت انگیز یافت. آیا می خواهید شبیه آریا از خانه استارک وینترفل شوید؟ مشکلی نیست! فقط روی گزینه از پیش تعیین شده کلیک کنید تا عکس خود را اضافه کنید و به آنجا می روید – شما دقیقاً زیر صورت زیبای خود یک گرگ وحشتناک ترسناک دارید! چه یک چهره کارتونی سه بعدی باشد و چه یک تصویر هنری با هوش مصنوعی تمام بدن با ToonMe نتایج فوق العاده ای را در عرض چند ثانیه ارائه می دهد.

سازنده عکس پروفایل فوق العاده
ToonMe جالبترین برنامه برای ایجاد و ویرایش تصاویر برای شبکه های اجتماعی شما است. ساختن یک عکس نمایه عالی هرگز آسان‌تر نبوده است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که از بین صدها فیلتر هنری عکس بگیرید و اجازه دهید هوش مصنوعی پرتره همه کارها را برای شما انجام دهد! و اگر این کافی نیست، همیشه می‌توانید عکس نفس‌گیر خود را با ابزارهای فوق‌العاده‌ای مانند اضافه کردن متن‌های سفارشی انیمیشن و فیلترهای شگفت‌انگیز برای عکس‌ها تقویت کنید.

پس زمینه های خیره کننده و جلوه های عکس
آیا تا به حال آرزو داشته اید که پرتره خود را توسط یک هنرمند حرفه ای نقاشی کنید؟ با استفاده از این برنامه می توانید هنر عکس خود را با انواع جلوه های ویرایشگر عکس سفارشی کنید. می گویید عکس خوبی دارید اما پس زمینه را دوست ندارید؟ ToonMe شما را تحت پوشش قرار داد! این ویرایشگر تصویر شگفت‌انگیز می‌تواند پس‌زمینه عکس‌های شما را تغییر دهد و در عین حال کیفیت بالا را در کنار افزودن فیلترهای بیشتر برای عکس‌ها و جلوه‌های لنز حفظ کند تا تصاویر شما مانند هنر عکس واقعی به نظر برسند.

ویرایشگر عکس کارتونی برای آزاد کردن تخیل شما
همراه با بسیاری از چیزهای دیگر ToonMe یک ویرایشگر تصویر با بسیاری از جلوه های بصری عالی و ابزار برای ویرایش و تغییر دادن عکس های شما است. در حین استفاده از سبک‌ها و فیلترهای زیبایی متعدد، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام بخش از عکس‌های شما تحت تأثیر فیلترهای انتخابی شما قرار می‌گیرد که این ویرایشگر تصویر را بسیار قابل تنظیم می‌کند. این سازنده آواتار با کاربری آسان به شما احساس یک هنرمند واقعی می‌دهد – می‌توانید با عکس‌های خود هر کاری انجام دهید، از حذف پس‌زمینه تا اضافه کردن یکی از عکس‌های خود برای ایجاد یک عکس زیبا و اصلی.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۱ و بالاتر
حجم: ۲۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس (لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *