کمیسیون اروپا به متا پلتفرمز که شرکت مادر فیسبوک است، درباره نقض قوانین ضد انحصارطلبی این بلوک هشدار داد.
بازوی اجرایی اتحادیه اروپا اعلام کرد درباره مختل کردن رقابت در بازارهای تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین و سوءاستفاده شرکت متا پلتفرمز از موقعیت برتر خود در سرویس “فیسبوک مارکت پلِِیس”، تحقیق خواهد کرد.
-
ساعت هوشمند مدل A1 به همراه هندزفری بی سیم I7S-TWS
خرید محصول -
جوراب زنانه ال سون مدل جنگل کد PH683
۱۰۷,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کفش کوهنوردی زنانه نورث فیس مدل Shellista II Mid
۷۲,۲۵۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
صندل زنانه ال سی وایکیکی مدل طبی مجلسی اسنپ دار
۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
نوار تفلون آسیا گلد مدل Asia-3 مجموعه سه عددی
اطلاعات بیشتر -
شارژر فندکی دودا مدل R6
خرید محصول -
کفش دخترانه مدل ۲۷۹۳۵۶۸۷
خرید محصول -
ماسک تزیینی طرح باغ دولت آباد کد ۰۰۴
خرید محصول
تیم لمب، سخنگوی شرکت متا در بیانیه ای اعلام کرد: ادعای کمیسیون اروپا، بی پایه و اساس است. ما به همکاری با رگولاتور اروپایی برای ثابت کردن این که نوآوری محصول ما، به نفع مصرف کننده و رقابت است، ادامه می دهیم.
منابع آگاه ماه گذشته به رویترز گفتند: رگولاتورهای ضد انحصارطلبی اتحادیه اروپا، سرگرم طرح اتهامات علیه شرکت متا بر سر استفاده از داده مشتریان و مرتبط کردن سرویس تبلیغات طبقه بندی شده با شبکه اجتماعی خود است.
کمیسیون اروپا روز جاری از این که متا، شروط تجارت غیرمنصفانه برای رقیبانش در “فیسبوک مارکت پلِِیس” که سرویس تبلیغات طبقه بندی شده این شرکت است، تعیین کرده است و می خواهد که آگهی دهندگان، در شبکه های اجتماعی فیس بوک یا اینستاگرام تبلیغ کنند، نگران است.
بر اساس گزارش رویترز، کمیسیون اروپا، ژوئن سال گذشته تحقیقاتی را درباره فیسبوک آغاز کرد تا معلوم شود آیا این شبکه اجتماعی، به شکل غیرمنصفانه از داده آگهی دهندگان برای رقابت با آنها در بخش تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین، استفاده کرده است.