کمیسیون اروپا به متا پلتفرمز که شرکت مادر فیسبوک است، درباره نقض قوانین ضد انحصارطلبی این بلوک هشدار داد.
بازوی اجرایی اتحادیه اروپا اعلام کرد درباره مختل کردن رقابت در بازارهای تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین و سوءاستفاده شرکت متا پلتفرمز از موقعیت برتر خود در سرویس “فیسبوک مارکت پلِِیس”، تحقیق خواهد کرد.
-
فیلتر روغن برلیانس کد ۰۴۰ مناسب برای برلیانس H330
اطلاعات بیشتر -
سوهان ناخن پاستل مدل fd21 مجموعه ۲ عددی
خرید محصول -
لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل VivoBook R427FL-Z
خرید محصول -
کیف رودوشی زنانه دلفارد مدل ۹F09808
خرید محصول -
پایه نگهدارنده اپل واچ بلکین مدل F8J218BT
خرید محصول -
هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل MMD MW01 2022
خرید محصول -
باند کشی مدل ۰۵
خرید محصول -
دستگاه بدنسازی مدل میز پرس
۵,۲۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها
تیم لمب، سخنگوی شرکت متا در بیانیه ای اعلام کرد: ادعای کمیسیون اروپا، بی پایه و اساس است. ما به همکاری با رگولاتور اروپایی برای ثابت کردن این که نوآوری محصول ما، به نفع مصرف کننده و رقابت است، ادامه می دهیم.
منابع آگاه ماه گذشته به رویترز گفتند: رگولاتورهای ضد انحصارطلبی اتحادیه اروپا، سرگرم طرح اتهامات علیه شرکت متا بر سر استفاده از داده مشتریان و مرتبط کردن سرویس تبلیغات طبقه بندی شده با شبکه اجتماعی خود است.
کمیسیون اروپا روز جاری از این که متا، شروط تجارت غیرمنصفانه برای رقیبانش در “فیسبوک مارکت پلِِیس” که سرویس تبلیغات طبقه بندی شده این شرکت است، تعیین کرده است و می خواهد که آگهی دهندگان، در شبکه های اجتماعی فیس بوک یا اینستاگرام تبلیغ کنند، نگران است.
بر اساس گزارش رویترز، کمیسیون اروپا، ژوئن سال گذشته تحقیقاتی را درباره فیسبوک آغاز کرد تا معلوم شود آیا این شبکه اجتماعی، به شکل غیرمنصفانه از داده آگهی دهندگان برای رقابت با آنها در بخش تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین، استفاده کرده است.