هشدار به کاربران درباره ویدیوهای لو رفته از Resident Evil Village

پاورتل/ به‌تازگی کات‌سین‌هایی از بازی Resident Evil Village در سطح اینترنت پخش شده که یکی از آن‌ها پایان بازی را لو می‌دهد و طرفداران این بازی مورد انتظار باید مراقب باشند تا داستان بازی به‌طور ناخواسته برای‌شان فاش نشود.
   
به‌نظر می‌رسد که ماجرای هک شدن سرورهای کپکام و افشای صدها اطلاعات باارزش و محرمانه‌ی این غول بازی‌سازی ژاپنی تمامی ندارد و اتفاقا قضیه بدتر هم شده است. اگر امروز اخبار پاورتل را دنبال کرده کرده باشید، حتما خبر دارید که به‌تازگی تصاویری از کپکام فاش شده که نشان می‌دهد احتمالا هیولاهایی آشنا از قسمت‌های قبلی مجموعه‌ی رزیدنت ایول، در Resident Evil Village حضور پررنگی دارند.

به‌دنبال خبر اول، حالا باخبر شدیم چند کلیپ در سطح اینترنت دست‌به‌دست می‌شوند که در آن‌ها داستان بازی نشان داده می‌شود. مسئولیت درز اطلاعات اخیر با همان هکر (یا گروهی از هکرهایی) است که چند وقت پیش ادعا کرده بودند به اسنادی از کپکام دست پیدا کرده‌اند که در آن تمام برنامه‌ها و تاریخ انتشار بازی‌های این شرکت تا چند سال آینده ذکر شده است. کلیپ‌هایی که به‌تازگی به بیرون درز کرده، درواقع متشکل از ۲۰ کات‌سین درون بازی است که یکی از این کات‌سین‌ها، پایان بازی را لو می‌دهد.

باتوجه‌به اینکه اسپویلرهای رزیدنت اویل ویلج به‌طور گسترده و غیرقابل کنترلی در سطح اینترنت پخش شده‌اند، به شما کاربران توصیه می‌کنیم که با احتیاط سمت ویدیوها و مقاله‌های تحلیلی این بازی مورد انتظار روید تا چیزی از جزئیات داستانی بازی برای‌تان فاش نشود. همچنین به این خاطر که کپکام هنوز تاریخ انتشار رسمی Resident Evil Village را اعلام نکرده است، احتمالا تا زمان انتشار بازی باید مراقب باشیم تا داستان آن برای‌مان افشا نشود. امیدواریم تا تاریخ عرضه‌ی Resident Evil Village زیاد منتظر نمانیم و کپکام نیز موفق شود به ماجرای ادامه‌دار هک شدن خود پایان دهد.

در پایان نیز از شما کاربران پاورتل خواهشمندیم که اگر کلیپ‌های مذکور را تماشا کرده‌اید، جزئیات یا لینکی از آن‌ها را در بخش نظرات با دیگر کاربران به اشتراک نگذارید.

نظر شما کاربران دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *