در پی بروز اختلال در سرویسهای های وب و پارسآنلاین، رگولاتوری طی اطلاعیهای اعلام کرد که دو اپراتور باید در اسرع وقت مشکل شبکه مشترکان خود را رفع کند.
به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بر اساس شکایتهای مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و بررسی دادههای شبکه زیرساخت، مشترکان اپراتورهای وب و پارسآنلاین از حدود ساعت ۱۴ روز گذشته (۱۶ مهر ماه) به شبکه ارتباطی دسترسی ندارند.
به دنبال این اتفاق رگولاتوری ضمن صدور اطلاعیهای از این اپراتور خواست که هرچه سریعتر نسبت به رفع اختلال اقدام کند.
-
شارژر دیواری امی مدل MY-220
خرید محصول -
نخ دندان اورال-بی مدل Super
خرید محصول -
کارت حافظه microSDHC مستر مدل A-01 کلاس ۱۰ استاندارد UHS-I U1 سرعت 30MBps ظرفیت ۸ گیگابایت
خرید محصول -
کیف دوشی چرم بارثاوا مدل ۱۲۵۶
خرید محصول -
دستبند طلا ۱۸ عیار مردانه لیردا مدل اسم جان
۷۲۵,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
باتری موبایل مدل APN 616-00346 ظرفیت ۲۷۱۶ میلی آمپر ساعت مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone X
خرید محصول -
هدفون بی سیم اولنگ مدل MX888
خرید محصول -
مچ بند هوشمند مدل FunDo
اطلاعات بیشتر
بررسی تیمهای فنی رگولاتوری و شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۵ نشان میدهد که دسترسی کاربران اپراتورهای های وب و پارس آنلاین از ساعت ۱۴ روز گذشته (۱۶ مهر ماه) به شبکه مقدور نیست.
تیمهای تخصصی از همان دقایق اولیه بروز این اختلال جهت یافتن محل قطعی فیبر مشغول به کار شدند و پس از بررسیهای لازم همچنین اخذ آزمایشات فنی در نقاط ابتدایی و انتهایی مسیر نهایتاً قطعی در سمت مرکز اصلی اپراتور تشخیص داده شد.
بعد از شناسایی محل قطعی بر اساس پیگیریهای انجام شده، مراحل رفع مشکل توسط تیمهای تخصصی اکنون در جریان است.
انتظار میرود اپراتورهای وب و پارس آنلاین در راستای پاسخگوی شفاف و سریع به کاربران خود، ضمن اعلام مراحل پیگیری رفع اختلال به کاربران، نسبت به رفع هرچه سریعتر مشکل اقدام کنند.