در پی بروز اختلال در سرویسهای های وب و پارسآنلاین، رگولاتوری طی اطلاعیهای اعلام کرد که دو اپراتور باید در اسرع وقت مشکل شبکه مشترکان خود را رفع کند.
به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بر اساس شکایتهای مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و بررسی دادههای شبکه زیرساخت، مشترکان اپراتورهای وب و پارسآنلاین از حدود ساعت ۱۴ روز گذشته (۱۶ مهر ماه) به شبکه ارتباطی دسترسی ندارند.
به دنبال این اتفاق رگولاتوری ضمن صدور اطلاعیهای از این اپراتور خواست که هرچه سریعتر نسبت به رفع اختلال اقدام کند.
-
ماشین اصلاح فویلی آ ا گ مدل HR 5625
inf ﷼ خرید محصول -
وازلین وازلین مدل Petroleum حجم ۱۰۰ میلی لیتر
خرید محصول -
کاپشن مردانه پاتن جامه مدل ۱۱۱۰۲۱۰۰۰۳۴۳۵۳۹ شمعی رنگ سرمه ای
۱۰,۸۷۵,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
جعبه بسته بندی مدل کفش زنانه کد Z4 بسته ۱۰۰ عددی
۸۸۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
مچ بند هوشمند های-تک مدل HI-FT90
۴۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل Ideapad V330 – C
خرید محصول -
کرم آبرسان لورآل مدل Triple Active حجم ۵۰ میلی لیتر
خرید محصول -
دستمال سر و گردن مدل Patterned
خرید محصول
بررسی تیمهای فنی رگولاتوری و شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۵ نشان میدهد که دسترسی کاربران اپراتورهای های وب و پارس آنلاین از ساعت ۱۴ روز گذشته (۱۶ مهر ماه) به شبکه مقدور نیست.
تیمهای تخصصی از همان دقایق اولیه بروز این اختلال جهت یافتن محل قطعی فیبر مشغول به کار شدند و پس از بررسیهای لازم همچنین اخذ آزمایشات فنی در نقاط ابتدایی و انتهایی مسیر نهایتاً قطعی در سمت مرکز اصلی اپراتور تشخیص داده شد.
بعد از شناسایی محل قطعی بر اساس پیگیریهای انجام شده، مراحل رفع مشکل توسط تیمهای تخصصی اکنون در جریان است.
انتظار میرود اپراتورهای وب و پارس آنلاین در راستای پاسخگوی شفاف و سریع به کاربران خود، ضمن اعلام مراحل پیگیری رفع اختلال به کاربران، نسبت به رفع هرچه سریعتر مشکل اقدام کنند.