در پی بروز اختلال در سرویسهای های وب و پارسآنلاین، رگولاتوری طی اطلاعیهای اعلام کرد که دو اپراتور باید در اسرع وقت مشکل شبکه مشترکان خود را رفع کند.
به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بر اساس شکایتهای مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و بررسی دادههای شبکه زیرساخت، مشترکان اپراتورهای وب و پارسآنلاین از حدود ساعت ۱۴ روز گذشته (۱۶ مهر ماه) به شبکه ارتباطی دسترسی ندارند.
به دنبال این اتفاق رگولاتوری ضمن صدور اطلاعیهای از این اپراتور خواست که هرچه سریعتر نسبت به رفع اختلال اقدام کند.
-
سویشرت مردانه باینت مدل ۶۱۳-۵
۵,۹۸۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
ست تی شرت و شلوارک ورزشی مردانه مدل -اول تیم ملی ایران جام جهانی کد NK-6722-2022
۶۰۰,۳۲۰ ﷼ انتخاب گزینهها -
ست هودی و شلوار دخترانه فیورلا مدل ۳۲۵۱۹-۱۱
۷,۸۳۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
شارژر همراه ریمکس پرودا مدل Superalloy PPP-12 با ظرفیت ۱۰۰۰۰mAh
خرید محصول -
مداد چشم رنگی بلاوجی مدل LINEA OCCHI 013 شماره emerland 013
خرید محصول -
باتری موبایل مدل ۶SP ظرفیت ۲۷۵۰ میلی آمپر ساعت مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 6s Plus
خرید محصول -
کفش پیاده روی زنانه مدل آل استار ساقدار کد A
۱۸۴,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها -
نیم بوت زنانه مدل داکی
۵۲۹,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها
بررسی تیمهای فنی رگولاتوری و شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۵ نشان میدهد که دسترسی کاربران اپراتورهای های وب و پارس آنلاین از ساعت ۱۴ روز گذشته (۱۶ مهر ماه) به شبکه مقدور نیست.
تیمهای تخصصی از همان دقایق اولیه بروز این اختلال جهت یافتن محل قطعی فیبر مشغول به کار شدند و پس از بررسیهای لازم همچنین اخذ آزمایشات فنی در نقاط ابتدایی و انتهایی مسیر نهایتاً قطعی در سمت مرکز اصلی اپراتور تشخیص داده شد.
بعد از شناسایی محل قطعی بر اساس پیگیریهای انجام شده، مراحل رفع مشکل توسط تیمهای تخصصی اکنون در جریان است.
انتظار میرود اپراتورهای وب و پارس آنلاین در راستای پاسخگوی شفاف و سریع به کاربران خود، ضمن اعلام مراحل پیگیری رفع اختلال به کاربران، نسبت به رفع هرچه سریعتر مشکل اقدام کنند.