هشدار کپکام در خصوص ایمیل‌‌های جعلی دسترسی زودهنگام Resident Evil Village

پاورتل/ بدون شک بازی Resident Evil Village یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود و بازی‌بازان زیادی منتظر انتشار آن هستند. متأسفانه به نظر می‌رسد افرادی از این انتظار و محبوبیت برای ابزارهای ناپسند استفاده می‌کند، زیرا شرکت کپ‌کام (Capcom) اکنون هشدارهایی را درباره ایمیل‌های جعلی ارسال کرده است.

کپ‌کام به‌تازگی در مورد دعوت‌نامه‌های جعلی Resident Evil Village که در انتهای ایمیل‌های افراد قرار دارد، اخطارهایی را فرستاده است. ظاهراً این ایمیل‌ها به عنوان دعوت‌نامه‌های دسترسی زودهنگام از سوی کپ‌کام ذکر شده‌اند، اما ایمیل‌های مذکور از طرف شرکت ارسال نمی‌شوند. به نظر می‌رسد افرادی قصد سوء استفاده داشته‌اند.

کپ‌کام از کاربران خواسته است که ایمیل‌ها را باز نکنند. همچنین درخواست کرده است که چیزی را دانلود نکرده و تنها آن ایمیل‌ها را حذف کنند. در حال حاضر تنها یک نسخه‌ی دموی آزمایشی برای بازی Resident Evil Village به نام Maiden در نظر گرفته شده است که فقط برای پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ مه ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. مدتی پیش نیز حجم نسخه‌های ایکس‌باکس و همچنین نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ این بازی مشخص گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *