همه چیزهایی که باید در مورد Among us برای Xbox بدانید

پاورتل/ پس از موفقیت بزرگ Among us در رایانه های شخصی و پلتفرم های موبایل، زمان انتشار آن برای کنسول های بازی نیز فرا رسیده است. این بازی به زودی برای ایکس باکس منتشر خواهد شد. در این مطلب همه چیزهایی که باید در مورد Among us برای Xbox بدانید آورده شده است.

به دنبال همه گیری ویروس کرونا و ماندن مردم در خانه و انجام بازی های ویدئویی چند نفره آنلاین و همچنین رسانه هایی مانند Twitch باعث شده است که چند بازی کوچک به موفقیت چشمگیری دست یابند. یکی از برجسته ترین نمونه های این پدیده، Among us است، یک بازی کم سابقه با حداکثر ده بازیکن که با هم کار می کنند تا شیادانی که بین آنها پنهان شده اند را کشف کنند.

امانگ اس در حال حاضر در سیستم عامل های دیگری مثل اندروید، ios و نینتندو سویچ وجود دارد. به زودی این عنوان با شروع از Xbox، به کنسول های بازی نیز خواهد آمد.

تاریخ انتشار Among us برای ایکس باکس
امانگ آس، این بازی منحصر به فرد چند نفره، هم اکنون در Xbox Game Pass برای کامپیوتر در دسترس است. این بازی در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۲۱ به فروشگاه ایکس باکس خواهد آمد.

قبلاً توسط تیم InnerSloth (سازنده بازی امانگ آس) تایید شده است که این بازی در اواخر سال ۲۰۲۱ به کنسول های Xbox، از جمله Xbox Series X و Xbox Series S می آید. با وجود یک تیم کوچک که بر روی اصلاحات، بهبودها و به روزرسانی های بی شمار بازی کار می کنند، باید دید سرانجام این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد.

حدس و گمان ها می گویند که این بازی حداقل تا تابستان ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. اما تا زمانی که تأیید رسمی را از تیم ایکس باکس یا InnerSloth دریافت نکنیم، تمام اطلاعاتی که از تاریخ انتشار داریم این است که: Among Us برای Xbox در سال ۲۰۲۱ در دسترس خواهد بود.

آخرین اخبار Among Us برای Xbox
در ادامه با آخرین اخبار Among us برای Xbox همراه شما خواهیم بود.

بعد از اینکه امانگ آس به سرویس ایکس باکس گیم پس برای کامپیوتر آمد، تیم های ایکس باکس و InnerSloth تأیید کردند که این بازی به طور رسمی در سال ۲۰۲۱ به کنسول ایکس باکس و همچنین اشتراک ایکس باکس گیم پس می آید. در حالی که هیچ اطلاعات قطعی از تاریخ انتشار آن ذکر نشده است، ما می دانیم که این بازی برای کنسول های Xbox One، Xbox Series X، Xbox Series S منتشر خواهد شد.

مروری بر تاریخچه Among Us
Among us یا به فارسی بازی در میان ما، بازی ابتکاری آنلاین و چند نفره co-op از InnerSloth است که جهان را به طوفان کشانده است. امانگ آس در واقع در سال ۲۰۱۸ منتشر شد اما هرگز یک موفقیت تجاری را کسب نکرد. پس از اوج گرفتن های Twitch و افزایش تعداد افرادی که در خانه بودند، ناگهان گسترش یافت و بر اینترنت تسلط یافت. اکنون، میلیون ها بازیکن از Among Us لذت می برند.

در امانگ آس، حداکثر ده بازیکن وظیفه دارند اهداف خود را به عنوان افراد عادی تکمیل کنند. با این حال، حداکثر سه نفر از این افراد در حقیقت جعلی هستند و ماموریت آنها قتل عام همه است. افراد عادی یا باید زنده بمانند و تمام وظایف خود را به پایان برسانند و یا همه خرابکاران را پیدا کنند و آنها را اخراج نمایند. در حالی که ظاهر بازی ساده به نظر می رسد، اما نیاز به مهارت در فن بیان، کار گروهی و جمع آوری اطلاعات بالایی دارد.

انجام بازی Among Us در دستگاه های تلفن همراه مانند iOS و Android آسان تر است، اما در کامپیوتر نیز بسیار راحت قابل بازی است. Among Us در حال حاضر در کنسول دستی قابل حمل نینتندو سویچ وجود دارد. هدف بعدی این بازی کنسول های Xbox است. این بازی برای حفظ موفقیت خود در این کنسول، باید کنترل بازی و نحوه برقراری ارتباط را ساده نگه دارد. نه تنها این، بلکه باید قابلیت کراس پلتفرم ( امکان بازی با پلتفرم های دیگر مثل اندروید) را نیز در خود بگنجاند.

امیدواریم Among Us همچنان نشان دهد که می تواند در هر سیستم عاملی رشد کند.

آیا Among Us در اشتراک Xbox Game Pass موجود خواهد بود؟
قبل از اینکه Xbox و Innersloth اعلام کنند که امانگ آس به ایکس باکس می آید، ابتدا مشخص شد که نسخه کامپیوتر این بازی به سرویس Xbox Game Pass مخصوص کامپیوتر اضافه شده است. زمانی که این بازی برای ایکس باکس منتشر شود، کاملاً از طریق Xbox Game Pass و Xbox Game Pass Ultimate در دسترس خواهد بود.

اطلاعات دقیقی از قیمت گذاری Among Us برای این کنسول مشخص نیست، اما احتمالاً هزینه آن ۵ دلار و مساوی با هزینه PC و Switch است. این یک بازی عالی برای پلتفرم ایکس باکس است زیرا بلافاصله به میلیون ها بازیکن اضافی که قبلاً در Xbox Game Pass مشترک شده اند، اجازه بازی می دهد.

مشخص نیست که برای چه مدتی امانگ آس از طریق Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود، اما معمولاً بازی های Indie مانند Among Us، اغلب برای مدت طولانی در دسترس هستند.

آیا ویژگی های جدیدی در بازی Among Us برای Xbox وجود دارد؟
مهم نیست این بازی را در چه پلتفرمی انجام می دهید؛ تجربه امانگ آس در همه پلتفرم ها یکسان است. اما در ایکس باکس با توجه به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون و کنترل کننده راحت، باید تجربه بهتری از این بازی را به دارندگان این کنسول منتقل کند.

Among Us در نینتندو سوییچ نشان می دهد که برخی کنترل ها با استفاده از استیک آنالوگ و دکمه ها آسان تر می شوند، اما سایر قسمت های بازی ناخوشایند است و ارتباط با افراد کمی دشوارتر می شود. امیدوارم که InnerSloth بتواند این تجربه را هنگام کوچ به Xbox بهبود بخشد. حداقل امیدواریم به جای کیبورد داخلی ایکس باکس از کیبورد اختصاصی خودش استفاده کند.( ارسال پیام با کیبورد روی صفحه ایکس باکس خیلی طول می کشد!)

ادغام Xbox Party با Among Us نیز عالی خواهد بود. امیدواریم بازیکنان بتوانند به جای اینکه کدهای اتاق منحصر به فرد را به اشتراک بگذارند، بتوانند، دوستان خود را به اتاق دعوت کنند و Party Chat ایکس باکس راهی مناسب برای بحث و گفتگو بازیکنان در جلسات به جای استفاده از پیام های متنی خواهد بود.

نظر شما در رابطه با نسخه ایکس باکس این بازی چیست؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *