همکاری کوالکام و ایسوس برای ساخت گوشی گیمینگ

پاورتل/ کوالکام با همکاری ایسوس، گوشی هوشمند مخصوص بازی می‌سازد که در صورت صحت شایعات در تولید گوشی مذکور از تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ استفاده می‌شود.
       
چندی پیش خبری منتشر شد که کوالکام برای رویداد بزرگ خود، دعوتنامه‌هایی را به رسانه‌های مطرح دنیا ارسال کرده است؛ البته رویداد به دلیل شیوع بیماری کرونا به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. کوالکام در نظر دارد رویداد آنلاین خود را به معرفی تراشه نسل بعدی اسنپدراگون ۸۷۵ اختصاص دهد؛ تراشه‌ای که به پرچم‌داران سال ۲۰۲۱ قدرت خواهد داد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که سازنده تراشه‌های توانمند اسنپدراگون، سورپرایزهایی دیگری نیز برای علاقه‌مندان در نظر دارد.

اسنپدراگون ۸۷۵ تراشه‌ای است که بر اساس لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید می‌شود و در پردازنده  اصلی آن نیز از هسته‌های توانمند کرتکس X1 استفاده خواهد شد؛ اما این تراشه تنها برای پرچم‌داران ۲۰۲۱ شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند در نظر گرفته نشده و انتظار می‌رود کوالکام نیز تلفن هوشمندی مجهز به تراشه نسل بعدی خود به علاقه‌مندان معرفی کند.

گوشی هوشمند کوالکام که برای علاقه‌مندان به انجام بازی‌های اندرویدی در نظر گرفته شده است، توسط شرکت ایسوس ساخته خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد تلفن هوشمند مخصوص بازی یا گیمینگ کوالکام وجود دارد و اطلاعاتی حتی در مورد نام آن در فضای مجازی دیده نمی‌شود.

ایسوس شرکتی است که سابقه قابل توجهی در عرضه گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی دارد و محصولات اخیر این شرکت نشان می‌دهد که کوالکام پاورتل درستی داشته است. در هر صورت با معرفی گوشی هوشمند کوالکام، شرکت آمریکایی در رده شرکت‌هایی مانند سامسونگ  قرار می‌گیرد که علاوه بر تولید تراشه به ساخت تلفن هوشمند نیز می‌پردازند.

حداقل انتظارهایی که در مورد گوشی هوشمند مخصوص بازی کوالکام می‌توان داشت برخورداری از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی بالا، سیستم خنک‌کننده حرفه‌ای برای افزایش ساعات تجربه بازی، ظرفیت بالای باتری و همچنین طراحی که شامل دکمه‌های بیشتر برای استفاده در بازی‌های اندرویدی بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *