هندزفری بی سیم هواوی FreeBuds Studio رسما معرفی شد

پاورتل/ هندزفری بی سیم هواوی FreeBuds Studio دارای ۸ میکروفون است. با چهار میکروفون در یک طرف، آنها توانایی ۴۰ دسی بل در کاهش صدا را دارند. علاوه بر میکروفون، ساختار Tee Audio Tube به فیلتر کردن نویز با فرکانس متوسط ​​و بالا کمک می کند.

هندزفری بی سیم هواوی FreeBuds Studio
این هدفون نیز هوشمند هستند، آنها از سه “صحنه” اصلی پشتیبانی می کنند، حالت فوق العاده (برای پروازها و قطارها)، حالت عمومی (محیط های با سر و صدای متوسط ​​مانند رستوران) و حالت دنج (برای فضاهای آرام مانند دفتر، این باعث می شود صدای تهویه هوا و پنکه های رایانه شخصی حذف شود). یک الگوریتم هوشمند از این گزینه ها، بهترین صحنه پاورتل می کند و می تواند در ۱/۱۰۰ ثانیه بین صحنه ها جابجا شود.

هدفون شما را نسبت به محیط اطرف‌تان ناشنوا نمی کند، در واقع می تواند به شما در شنیدن بهتر کمک کند. حالت آگاهی با فشار دادن دکمه ANC در پد گوش چپ ایجاد می شود، به شما امکان می دهد همه چیز را بشنوید. حالت صوتی در برنامه AI Life ارایه شده است و ضمن کاهش همزمان صدای موسیقی، صدای انسان را افزایش می دهد.

هندزفری FreeBuds Studio دارای درایورهای ۴۰ میلی متری با دیافراگم های پلیمری ۴ لایه است. آنها می توانند فرکانس هایی به اندازه ۴۸ کیلوهرتز و همچنین بیس بسیار عمیق را تولید کنند، تا ۴ هرتز. آنها از کدک L2HC جدید برای کیفیت بالا استفاده می کنند و موسیقی را تا ۹۶۰ کیلوبیت بر ثانیه ارتقا می کند. به لطف حالت تأخیر کم، این موارد برای بازی نیز مناسب هستند.

اتصال پایدار با طراحی آنتن دوتایی تضمین می شود. می توانید هدفون را به دو دستگاه متصل کنید و به راحتی بین آنها جابجا شوید. با پشتیبانی از جفت شدن سریع و جستجوی خودکار، جفت شدن اولیه به سادگی با ضربه زدن روی یک دکمه روی تلفن شما است. هدفون ها از کنترل های لمسی و همچنین تشخیص سایش استفاده می کنند (بنابراین هنگام برداشتن می توانند پخش را مکث کنند).

به ندرت نیاز به شارژ هدفون خواهید بود، آنها حداکثر ۲۴ ساعت دوام می آورند (با ANC خاموش) و برای شارژ کامل به ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارید. اگر عجله دارید، ۱۰ دقیقه برای ۸ ساعت گوش دادن کافی است (دوباره با ANC خاموش).

قیمت هندزفری بی سیم هواوی FreeBuds Studio برابر ۳۰۰ یورو است. نظر شما درباره این هندزفری چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *