هواوی میت پد 11 رسما معرفی شد

پاورتل/ اخیرا در مراسم رونمایی از HarmonyOS 2، هواوی اشاره‌ای گذرا به MatePad 11 و مشخصات کلیدی آن داشت. حالا تبلت هواوی میت پد ۱۱ به طور رسمی در چین معرفی شده است.

مانند میت پد پرو ۱۰.۸ اینچی، هواوی میت پد ۱۱ هم از تراشه کوالکام قدرت می‌گیرد. دیگر ویژگی مهم این تبلت، برخورداری از سیستم عامل هارمونی است.

مشخصات تبلت Huawei MatePad 11

دستگاه برای نمایش محتوا، یک ال‌سی‌دی ۱۰.۹۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز دارد. حاشیه‌های آن از هر چهار طرف هم‌اندازه به نظر می‌رسند. البته در حاشیه فوقانی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ در این تبلت با ۶ گیگ رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه داخلی همراهی می‌شود. شیار کارت حافظه نیز وجود دارد که تا یک ترابایت دیگر به فضای ذخیره‌سازی، اضافه می‌کند. جالب اینکه هواوی این‌بار کارت MicroSD را به نانو مموری ترجیح داده است.

در پشت دستگاه، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی را با گشودگی دیافراگم f/1.8  .می‌یابیم. این دوربین، قابلیت ثبت تصاویر تایم-لپس را دارد و از وجود فلاش LED بهره می‌برد.

باید به وجود چهار میکروفون و چهار اسپیکر هارمن کاردن هم اشاره کنیم. این یعنی نه تنها هنگام تماشای فیلم با هواوی میت پد ۱۱ صدا را به طور واضح خواهید شنید، بلکه میکروفون‌ها نیز هنگام مکالمه تلفنی نویز پس‌زمینه را حذف می‌کنند؛ مثلا صدای تایپ کردن، قدم زدن و کلیک ماوس!

این تبلت از نسل دوم M-Pencil پشتیبانی می‌کند و کیبورد آهن‌ربایی آپشنال دارد که به شما امکان می‌دهد مانند یک نوت بوک کوچک از آن استفاده کنید. همچنین میت پد ۱۱ قابل اتصال به کامپیوترهای سازگار است و به عنوان یک تبلت گرافیکی عمل می‌کند.

پشتیبانی از وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و OTG با شارژ معکوس، دیگر امکانات دستگاه هستند. ناگفته نماند که ظرفیت باتری آن ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعت است که با توان ۲۲.۵ وات شارژ می‌شود.

تاریخ فروش و قیمت هواوی میت پد ۱۱

نسخه ۶۴ گیگابایتی در چین حدود ۳۸۱ دلار(حدود ۹.۵ میلیون تومان) قیمت دارد. این رقم برای نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ، به ترتیب ۴۳۲ دلار(حدود ۱۰.۸ میلیون تومان) و ۵۰۹ دلار(حدود ۱۲.۷ میلیون تومان) است. هم‌اکنون پیش‌فروش تبلت در چین از طرق فروشگاه Vmall آغاز شده و مشتریان حق پاورتل یکی از سه رنگ موجود را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *