هواوی واچ GT 3 پرو با بند مقاوم تیتانیومی معرفی شد

نسخه جدید ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۳ پرو – Huawei Watch GT 3 Pro با بند تیتانیومی، مقاومت بیشتر و عملکرد بهتر رسماً معرفی شد.

هواوی به تازگی طی رویداد بزرگ خود برای فصل پاییز از محصولات جدیدی رونمایی کرد. ستاره این رویداد، سری هواوی میت ۵۰ بود که شامل نسخه‌های میت ۵۰، میت ۵۰ پرو، میت ۵۰ RS Porsche و میت ۵۰E می‌شود. با این حال، نسخه جدیدی از هواوی واچ GT 3 پرو با بند تیتانیومی هم به عنوان محصول برجسته دیگر هواوی رونمایی شد که از همان طراحی نسخه پروی قبلی بهره می‌برد. به همین خاطر، هر دو نسخه اساساً قابلیت‌های مشترکی دارند ولی نسخه تیتانیومی سیستم ردیابی خواب دقیق‌تر و نسخه مخصوص ساعت ویچت را ارائه می‌دهد.

مشخصات نسخه تیتانیومی هواوی واچ GT 3 پرو

نسخه تیاتینیومی هواوی واچ GT 3 پرو از شیشه یاقوت کبود برخوردار است. مقاومت بیشتر آن نسبت به نسخه گذشته عامل اصلی فروش این ساعت هوشمند چینی جدید به حساب می‌آید. این نسخه با بدنه یکپارچه فلز تیتانیوم، در برابر سایش مقاوم است و علی‌رغم مقاومت بیشتر خود در مقایسه با قبل، همچنان وزن کمی دارد و می‌توان آن را راحت به دست کرد. گذشته از این‌ها، بند آن هم سریعاً جدا می‌شود و یک قفل پروانه‌ای مخفی برای آن در نظر گرفته شده است.

هواوی واچ جی تی ۳ پرو نسخه تیتانیومی بیش از ۱۰۰ حالت اسپرت از جمله تمرین گلف، مقاومت در برابر آب در سطح شنا زیر آب، حالت اسپرت شنا زیر آب و نمایش لحظه‌ای داده‌ها را پیش روی کاربر می‌گذارد. همچنین ردیاب خواب ارتقا پیدا کرده و ۱۰ درصد به دقت آن اضافه شده است. در ضمن این ساعت هوشمند از ارزیابی مرحله‌بندی خواب و قابلیت‌های مربوط به بهبود خواب بهره‌مند است. آنالیز ECG لحظه‌ای، رصد اکسیژن خون و سلامت بانوان سایر قابلیت‌های GT 3 پرو هستند.

از این‌ها که بگذریم، نسخه تیتانیومی ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو از ویچت پشتیبانی می‌کند و کاربر با بالا بردن دست خود می‌تواند بلافاصله به پیام‌هایش پاسخ بدهد. کاربر برای پاسخ سریع امکان استفاده از صدا، پیام متنی یا حتی حالات را دارد. به لطف فست شارژ بی‌سیم جدید، این اسمارت واچ حتی کارآمدتر شده است. سرعت شارژ بیش از ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده و کاربر فقط با ۱۰ دقیقه شارژ امکان استفاده از ساعت خود به مدت ۱ روز را خواهد داشت.

در آخر لازم به ذکر است که هواوی واچ جی تی ۳ پرو نسخه تیتانیومی ۳۳۸۸ یوان (۴۸۶ دلار) قیمت دارد و در ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) رسماً به فروش گذاشته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *