واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا کیفیت ویدیوها را به صورت دستی تنظیم کنند

پاورتل/ یکی از دردسرهای همیشگی واتساپ، کیفیت ویدیوهای مختلف بوده است. کاربران به زودی می‌توانند به صورت دستی کیفیت ویدیوها را تنظیم کنند.

همیشه تعادل خوبی میان کیفیت و سرعت وجود دارد؛ خصوصاً هنگامی که داریم راجع‌به پیام‌ رسان‌ ها و سرویس‌های چت و گفت‌و‌گومحور صحبت می‌کنیم. تصور کنید که می‌خواهید ویدیو مدنظر خود را با بهترین کیفیت به دوستان‌تان نشان دهید؛ موضوعی که یا به شدت زمان‌بر است یا هیچ‌گاه اتفاق نمی‌افتد.

واتساپ الگوریتم‌های مشخصی را در اختیار دارد که با در نظر گرفتن سرعت اتصال و سایر برنامه‌های در حال اجرا، کیفیت ویدیوها را تنظیم می‌کند. اما این ویژگی چندان کامل و کاربردی نیست و نمی‌تواند پاسخگو نیازهای کاربران باشد.  به گزارش WABetaInfo، کاربران واتساپ به زودی می‌توانند کیفیت ویدیوهای خود را به صورت دستی تنظیم کنند. این ویژگی جدید در نسخه بتا ۲.۲۱.۱۴.۶ اپلیکیشن WhatsApp در بخش بتا برنامه گوگل پلی مشاهده شده است.

اسکرین‌شات منتشرشده از ویژگی جدید واتساپ، سه گزینه مختلف را برای کیفیت ویدیوهای بارگذاری‌شده نشان می‌دهد.

حالت خودکار: در این حالت WhatsApp بهترین الگوریتم فشرده‌سازی را برای ویدیوهای مشخص‌شده تشخیص می‌دهد.
بهترین کیفیت: در این حالت برنامه WhatsApp ویدیو را با بهترین کیفیت ممکن بارگذاری و ارسال می‌کند.
محافظ داده: WhatsApp به منظور ذخیره داده‌ها، پیش از ارسال ویدیوها آن‌ها را فشرده می‌کند.

ویژگی جدید واتساپ همچنان در دست توسعه قرار دارد و معلوم نیست که چه زمانی خارج از نسخه بتا منتشر خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که این قابلیت، امکانات کاربردی فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به واسطه آن، می‌توانند کیفیت ویدیوهای مدنظرشان را به صورت دستی تنظیم کنند و از تجربه کار با WhatsApp لذت ببرند.

نظر شما راجع‌به قابلیت جدید برنامه WhatsApp چیست؟ آیا تنظیم دستی کیفیت ویدیوها می‌تواند تجربه راحت‌تری را برای کاربران رقم بزند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *