والمارت به‌دنبال ارائه‌ یک ارز دیجیتال و NFT است

والمارت

خرده‌فروشی بزرگ والمارت احتمالاً به‌دنبال ارائه‌ی یک ارز دیجیتال و NFT است.

ظاهراً والمات نمی‌خواهد از روند روبه‌رشد ارزهای دیجیتال عقب بماند. CNBC اعلام کرده که والمارت در اواخر دسامبر به‌‌ منظور فروش کالاهای مجازی در USPTO، چندین درخواست برای ثبت علائم تجاری ثبت کرده است و در پرونده‌ی دیگری اشاره کرده که این خرده‌فروشی به‌‌ دنبال ارائه‌ی یک ارز دیجیتال و همچنین NFT است. در‌ حالی‌که اسناد ارائه‌شده لزوماً تضمین‌کننده‌ی این اقدام نیست؛ اما جاش گربن، وکیل علامت تجاری، به CNBC گفت که این علائم بسیار دقیق بوده و نشان می‌دهد والمارت به‌‌ وضوح به‌‌ دنبال روش ورود به ارزها و محصولات دیجیتال است.

سخنگوی والمات در گفت‌وگو با وب‌سایت انگجت اعلام کرده که این شرکت به‌طور مستمر در‌ حال بررسی این موضوع است که فناوری‌های جدید چگونه می‌توانند بر خرید تأثیر بگذارند و این خرده‌فروشی علائم تجاری را به‌‌ عنوان بخشی از این فرایند ثبت می‌کند. به‌‌ عبارت دیگر، انتظار نداشته باشید که والمارت در این مرحله، برنامه‌های خود را برای ورود به ارزهای دیجیتال تأیید یا رد کند.

ورود والمارت به ارزهای دیجیتال و NFT خیلی عجیب نیست. پس از تغییر ‌نام بزرگ فیسبوک به متا و ورود این شرکت به حوزه‌ی متاورس، برندهای بزرگ دیگر نیز برای ورود به فضای رمزارز و NFT ترغیب شدند. آدیداس، نایکی، گپ و دیگر نام‌های معروف، فروش NFT را آغاز کرده‌اند. شاید هدف والمارت این است که در‌ صورت تداوم این روند، خطر از دست دادن آن را نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *